Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Lördagens utflykt!

Av bidrottning - 28 maj 2010 09:35

Trots att jag sitter här med migrän?liknande huvudvärk och fruktansvärt ont i mina ben..på allmänt pissigt humör och regnet öser ner på utsidan av mitt fönster så ser jag fram emotm morgondagen då vi ska till TULLGARNS SLOTT !
Vi åker redan runt 07 imorgon, både unge och hund ska med, Selma bor i Sandviken några veckor nu under löpet.
Vi ska iaf tillbringa vår lördag här !

http://www.swedishgamefair.se/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=100001


Såhär ser dagens program ut;

Lördag

  
TidEvenemangPlats
09.00-16.00RetrievertävlingParken
09:30The Snow Grouse Terrierrace - träningSlottsarenan
10.00-16.00VildsvinseftersökParken
10.00, 12.00 och 14.00GrythundsuppvisningHundTorget
10.00-16.00Apporteringstävling Famous Grouse ScurryEngelska dammarna
10.00-16.00Apporteringstävling Tullgarns-apportenParkdammarena
10.30, 12.30 och 14.30Trickskytte med Jocke Smålänning och Kenneth AspestrandSkjutfältet
11.00, 13.00 och 15.00Fyrhjulsuppvisning i terrängParken - 4-hjulsbanan
11.00HundmassageJrtc-HundTorget
11:00RetrieveruppvisningSlottsarenan
11.00-16.00SlottsvisningTullgarns Slott
12:00Uppvisning med ställande hundar på Björn och VildsvinSlottsarenan
12:30The Snow Grouse Terrierrace - träningSlottsarenan
13:00RasparadSlottsarenan
13.00-16.00Pröva på spår - egen hundParken
13.30Prisutdelning, KråkjaktenSlottsarenan
14.00HundmassageJrtc-HundTorget
14:00Uppvisning med stående hundarParkarenan
14.15The Black Grouse Grytapporterings tävlingHundTorget
14:30Spaniel-och retrieveruppvisningParkarenan
15:30The Snow Grouse Terrierrace - tävlingSlottsarenan
Hela dagenSkytte, Hela havet stormar, Compact sporting, Big Five Original mmSkjutfältet
Hela dagen22-skytte, luftgevär mmParken
Hela dagenProva på lerduveskytte - för nybörjare som erfaren skyttSkjutfältet
Hela dagenFiske i dammarnaEngelska dammarna
Hela dagenSkyttesimulatorVita Stallet
Hela dagenBjörn och VildsvinstestVärdshusarenan
Hela dagenLilla jägarebeviset ink. fiske, ungdom 7-12 år (gratis)Jägareförbundet
Hela dagenHornbedömning, tag med dina egna horn för bedömning på platsJägareförbundet
Hela dagenTestkör miniskotare på banaParken - 4-hjulsbanan


Det är mycket jag är intresserad utav där, så som terrierrace, grythundsuppvisning, pröva på spår, hundmassage, Björn o vildsvinstest....

Å  min man är SALIG! Han har redan förvarnat oss, att det blir heeela dagen, ta det i den takt han vill och inget tjat  


Nu ska jag ta mitt huvud o krypa ner under täcket, där det är mörkt mörkt och tyst tyst.

 
 
Ingen bild

Malin

28 maj 2010 11:03

Jobbigt att du mår dåligt gumman...Krya på dej!
Men vilken härlig morgondag ni ska ha, vila nu hela dagen lång så du piggnar till då.

Jag kan inte tillräckligt många ggr säga hur fin du är mot mig, dina kommentarer värmer så!
Tack för ditt stöd och för att du finns Linda

 
Terese

Terese

30 maj 2010 12:07

Hur mår du idag gumman? Kul att du hade det så bra i igår i alla fall och jag hoppas du får en lika fin och bra dag idag!

Grattis på Morsdag också :-D

Kramar

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards