Miss bidrottning

Alla inlägg den 1 december 2010

Av bidrottning - 1 december 2010 13:52

Inte så upphetsande inlägg i den här utmaningen idag heller..som att ni bryr er om vad jag käkar ;)
Men men här kommer listan :)



Frukost: rostade mackor med skinka o ost
              te med honung


Mellis: apelsin o lussebulle
 

Lunch: Kassler o broccolipaj


Mellis: Skorpor o proviva juice

Middag: Tortellinigratäng

Å så några enstaka små knäckisar ;)

Av bidrottning - 1 december 2010 12:17

då vaknade man imorse med ordentliga bröstsmärtor som sen gick vidare ut i ryggens övre del   Jag blev rädd !! Väckte Johan..efter att han hade legat o hållt om mig ett tag så började jag tänka klart..hmm..smärtorna kom varje gång jag rapade ..o jag var väldigt rapig ! Sen kunde jag känna lite brännande i halsen..halsbränna?
Johan har haft det en del gånger o han sa att man kunde få såhär ont i bröstet då. Sen var det dags att väcka Felicia och då märkte jag att det blev bättre när jag reste mig upp o värre då jag låg ner..

Jag har nyss varit hos BM igen för att kolla blodtrycket och då tog jag upp detta samtidigt och hon sa på en gång att det var halsbränna..men att när hon jobbade på ambulansen så var det endel de åkte ut till som tog det för hjärtproblem, samma känsla ungefär.

Så när jag åkte därifrån sån stannade jag till på apoteket o köpte nå tabletter för det som ska vara långtidsverkande. Å de ska jag ta till kvällen så jag iaf kan ligga o sova.
Mars?? Vart är du??!

Ovido - Quiz & Flashcards