Miss bidrottning

Alla inlägg den 17 december 2010

Av bidrottning - 17 december 2010 16:29

Vill bara önska er en trevlig helg !

Imorrn bitti, tidigt åker vi upp till Sandviken för att ha urnedsättning utav Lisbet kl 10.

Sen blir vi kvar där tills på söndag så i helgen blir det inget bloggande för mig.

Jag har en önskan imorrn kväll..eller inte bara en önskan..jag SKA..så med lite tjat på mannen så hoppas jag han går med på det:)

Vill nämligen åka in till Gävle å käka på min favvorestaurang, Churts Street.

Nu när jag fått tillbaka aptiten också ;)å mannen är på julbord idag så booorde han gå med på att åka dit imorrn..för miiin skull!! :D

Ja Felicia vill med, man får nämligen nötter att äta när man väntar på maten och skalen till dom får man kasta på golvet..det gillar hon.


  

 

 

 
Av bidrottning - 17 december 2010 15:20

Har dragit mig för att skriva om den här delen i utmaningen. Tycker det känns så svårt att skriva om sina drömmar..vad har jag för drömmar??

 

Att resten utav graviditeten ska gå bra och att det blir en välskapt flicka, såklart.

Att det ska fortsätta gå bra för Felicia i skolan, att hon får en bra utbildning och att det kommer gå bra för henne i livet.

Att mina överflödskilon ska försvinna en gång för alla efter att jag klämt ut den lilla(fast det är väl kanske ingen direkt dröm utan verklighet, det är ju faktiskt nåt jag kan styra över själv bara med lite jävlar anamma!! )

Att jag ska lyckas komma in på den utbildning jag vill och sedan få arbete.

Att min fibro ska vara snäll mot mig o låta mig jobba.

Att jag ska få bukt med min inre stress och panikångest.

 

Sen såklart att mina nära o kära ska få vara friska   

Ovido - Quiz & Flashcards