Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 17 december 2010

Dag 15, mina drömmar

Av bidrottning - 17 december 2010 15:20

Har dragit mig för att skriva om den här delen i utmaningen. Tycker det känns så svårt att skriva om sina drömmar..vad har jag för drömmar??

 

Att resten utav graviditeten ska gå bra och att det blir en välskapt flicka, såklart.

Att det ska fortsätta gå bra för Felicia i skolan, att hon får en bra utbildning och att det kommer gå bra för henne i livet.

Att mina överflödskilon ska försvinna en gång för alla efter att jag klämt ut den lilla(fast det är väl kanske ingen direkt dröm utan verklighet, det är ju faktiskt nåt jag kan styra över själv bara med lite jävlar anamma!! )

Att jag ska lyckas komma in på den utbildning jag vill och sedan få arbete.

Att min fibro ska vara snäll mot mig o låta mig jobba.

Att jag ska få bukt med min inre stress och panikångest.

 

Sen såklart att mina nära o kära ska få vara friska   

 
 
Cornelia

Cornelia

19 december 2010 13:47

Jag hoppas dina drömmar blir verklighet!
Jag tycker för övrigt att det var ett bra skrivet inlägg, trots att du tänkt på hur du skulle skriva menar jag :)
Kramar

http://anglavingarochappelskruttar.blogg.se

 
Terese

Terese

20 december 2010 00:01

Jag hoppas också att dina drömmar blir verklighet. Men vet du vad? Jag tror faktiskt att de kommer göra det! :-)

Stor kram

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards