Miss bidrottning

Alla inlägg den 4 december 2010

Av bidrottning - 4 december 2010 20:48

Dagens rubrik i utmaningen "Min bästa vän"
Det här med att ha en bästis ändras ju när man blir äldre, iaf tycker jag så.

Vänner var mkt viktigare när man var yngre tycker jag. Visst ! Så klart vänner är viktigt fortfarande och jag är lyckligt lottad som har några extra nära vänner, vänner som inte ställer krav, som inte begär. Vänner där det kan gå dagar, veckor, månader utan att man ses..men när man väl gör det så tar vi upp kontakten där vi slutade. Inget som känns krystat eller konstigt. Går det månader mellan att man ses så kommer aldrig tvivel om man fortfarande är vänner..det är riktig vänskap för mig  


Men min allra allra bästa vän måste jag säga är Johan. Han är den som står mig närmast, som jag kan vara hur som helst med. Arg, ledsen, glad, nervös, orolig, tyst,arg...ja ni vet. En del utav mig liksom. Han är min trygghet...och bästa vän . Den personen som sett alla mina sidor .

Av bidrottning - 4 december 2010 12:13

Hej på er ! Idag är det lördag och hittintills har det väl inte hänt speciellt mycket här hemma. Vaknade runt 9 tiden, ätit frukost, karln har skottat all ytterligare snö som kommit, jag har duschat o sen slappat i soffan. I dag är det lite turbulens i magen igen *skönt* Var lite väl lugnt igår tyckte jag. Det gillas inte !


Felicia sov över hos en kompis inatt, men runt 13 tiden ska vi hämta henne för att sen åka ut till Singö och gratta lillebror Simon som fyllde år för några dagar sen. Vi får väl se vad han bjuder på ;) för mamma jobbar.


Ja så mkt mer har jag inte att berätta...annat än att det var skit kul att byn's Minnah gick vidare till final! Kul att hon sätter Hallstavik på kartan, ja sen var hon himla bra igår också tycker jag !! Jay är ju grym !! Han kommer ju vinna detta, som sig bör. Men det får han gärna göra för det är oftast tvåorna det går bättre för iaf :) Inte ofta man hör så mycket om de som vinner Idol.


Ha nu en fin lördag alla !

Ovido - Quiz & Flashcards