Miss bidrottning

Alla inlägg den 14 december 2010

Av bidrottning - 14 december 2010 09:24

Dag 13 i utmaningen och den här veckan har jag ovanligt mkt inplanerat och allt har med sjukvården att göra..så lite roligare saker hade det väl kunnat vara..men men..

Måndag: Inget speciellt på agendan, å det var väl tur det. Var fruktansvärt trött igår !!

 

Tisdag: ska åka in till Norrtälje o handla lite smått med Felicia. Kl 15.30 har jag en tid till en dam(tjej) som ska leda en PÅ-grupp med start i januari. Så jag ska träffa henne och höra mer om vad det går ut på och hon vill höra lite om hur jag upplever panikångesten.(Det här känns givande)

 

Onsdag: Bara en dag hemma, kanske en fika med en vän?
På kvällen är det julmarknad i skolan och Felicia ska också uppträda i en julshow, så dit ska vi kl 18.

 

Torsdag: Förrutom snökaos som ska komma så ska jag 11.30 till BM för att ta blodtrycket, så det är inte nåt speciellt roligt besök. Inget lyssnande av hjärta eller så. Sen ska jag till VC 15.15 för att göra ett nytt EKG. De ringde från VC igår o ville kolla upp detta lite då o då med tanke på min puls..vad jag fattade behövdes ju inte det utav läkaren på medicinska kliniken..men men...det kanske kan vara bra.

 

Fredag: Ett nytt besök hos psykologen, sen på kvällen ska jag o Felicia mysa till det med nåt riktigt gott då Johan är på julbord med jobbet på Johannesbergs slott.

 

Lördag: Åker tidigt upp till Sandviken, för att kl 10 ha urnedsättning för Lisbet.


Söndag: Åker hem igen från Sandviken.

Ovido - Quiz & Flashcards