Miss bidrottning

Alla inlägg den 15 december 2010

Av bidrottning - 15 december 2010 15:09

Ikväll ska vi till skolan på julmarknad.

I tisdags(igår) pysslade de hela dagen och idag ska de sälja sina alster :) sen ska även Felicia uppträda i en julshow som ska bli riktigt roligt att se :)

Jag sov ett par timmar idag också så nu känner jag mig relativt pigg faktiskt.


Det blir tidigare middag(kokkorv o potatismos) eftersom Felicia ska vara i skolan redan kl 17 då de ska öva en gång till på showen..för oss andra öppnar portarna kl 18.


Just nu sitter jag med datorn i knät o tittar på en uppspelt unge som spelar bowling på Wii.."Åh mamma, kolla KOLLA kolla, jag fick striiike!!""Haha...


Sen är jag även inne på den här sidan o kikar http://www.babyshop.se/system/search/search.asp?m=17&gclid=CMCZu6e37qUCFYMTfAodGhccqw
Det finns så mkt gulligt, bland annat några nappflaskor som jag vill ha, eftersom mjölken tog slut sist, från en amning till en annan så ska jag vara förberedd o ha flaskor o ersättning hemma från början !

Sen är det även ett bäddset till spjälsängen som jag har kollat in, inte speciellt billigt men va fan ;)

Jag är också ute efter ett spjälskydd..hade ett till Felicia som jag lånade ut till brorsans barn då hon kom..men nu vill jag ha ett nytt..hehe Lite nytt vill man ju ha också. Har sett ett riktigt gulligt med spöket laban.


Å sen..mest av allt !!!Längtar jag efter lillhjärtat i magen ! Tänk att vi snart ska få en ny fantastisk liten varelse i vår familj, känns obeskrivligt när jag tänker på det. Jag är så otålig nu så vet inte hur jag ska orka vänta tills mars !!? Men det går fort..det vet jag.


  




Av bidrottning - 15 december 2010 14:27

Den här utmaningen har jag ju gjort tidigare..så intressant är det väl inte?

Men, here we go again då !

 

Svarta thigts

En grön mammatröja

underkläder strumpor

 

skit kul va!?? Haha

Ovido - Quiz & Flashcards