Miss bidrottning

Alla inlägg den 23 december 2010

Av bidrottning - 23 december 2010 11:36

1. Hund eller katt? Vilket som, men just nu mest less på hunden vi har.
2. Gå eller cykla?

3. Varmrätt eller efterrätt? Varmrätt
4. Kjol eller shorts? Kjol
5. Brunett eller blondin? brunett
6. Lägenhet eller villa? Villa vanligtvis ;)
7. Sommar eller vinter? Sommar
8. Hemlagat eller snabbmat? Hemlagat
9. Singel eller sambo? Sambo
10. Thriller eller komedi? Thriller..tror jag.

Av bidrottning - 23 december 2010 11:22

Johans födelsedag- Grattis old man !

Men den kunde ju ha börjat bättre...väcktes imorse av att Johan sa att vattnet hade frusit :( *I hate it* Minns alla problem vi hade förra året med detta, men i somras isolerade Johan bättre o nu har vi inte haft nå problem..förra året frös det ju vid -10

Men nu hade tydligen både elementet och värmekabeln i röret lagt av där ute .

Ja o sen åkte han till jobbet !

 

Så nu har vi snö på tining i badrummet för att kunna spola toaletten med..å sen hoppas jag att Johan löser detta då han kommer hem !!! Han slutar 12 idag så då har han lite extra tid, men detta gjorde att jag får ge mig ut i affären o inhandla det sista..det skulle annars han ha gjort efter jobbet.

Jag får ju så jäkla ont ! Men men..det är inte mkt annat att göra..

 

Väntar in svärfar nu också som är påväg ner, så vattnet som sagt, frös väldigt olägligt !!

 

Idag ska det göras tårta, tillaga revbensspjällen, griljera skinkan och klä granen.

Har en förväntansfull dotter här hemma också som man vill bevara julstämningen för..just nu känner jag mig bara irriterad.

 

Hoppas er dag startade bättre !

Ovido - Quiz & Flashcards