Miss bidrottning

Alla inlägg den 8 december 2010

Av bidrottning - 8 december 2010 09:59

3 syskon har jag. Jag börjar med den äldsta:)


Diana: Min storasyster, 43 år och bor i Norrtälje. Jobbar i Stockholm.

Vi har inte samma pappa, så vi är då halvsyskon. Men det är aldrig något jag tänker på, har aldrig gjort faktiskt.


Viktor: Bor i Roslagsbro, är 29 år. Han lever ihop med sin sambo och deras dotter som är 2 år och 9 månader. Vi är väl dom två som haft det mesta av syskonskapet ihop, eftersom det skiljer 3 år mellan oss.


Simon: Han är en liten "zigenare" haha. Bor ibland hos syrran i Norrtälje, då han jobbar i Stockholm. När han inte jobbar så bor han ute hos mamma på Singö..å ibland hos pappa. Han fyllde nyligen 21 år och lever som vilken 21åring som helst..fest fest fest ;)

Så det är en salig blandning på våra åldrar och man kan väl konstatera att mamma har avlat barn under lång tid. Diana-43 år, Jag-32 år, Viktor-29 år och Simon- 21 år. Skiljer 22 år mellan äldsta och yngsta...lika mycket som det skiljer mellan mig och Felicia :)

Det var dagens utmaning !

Av bidrottning - 8 december 2010 09:43

Felicia ringde precis, från skolan o sa att det var nån läcka i vattentornet så de hade inget vatten i skolan. Så de skulle få sluta redan nu, ingen var lyckligare än hon !! :D Jag menar, hon är inte ens här den här veckan utan hos sin pappa, men hon ringde väl utav bara glädjen ! Haha...

Jag ska strax till barnmorskan på ett snabbesök.


Förövrigt så har istiden kommit hit nu, BURR va kallt det är ! I eftermiddag ska jag värma mig med att baka bröd, även fast jag blir helt slut efteråt. Men blev så sugen på nybakt, plus att jag orkar inte bara sitta o GLO ;)

Ovido - Quiz & Flashcards