Miss bidrottning

Alla inlägg den 9 december 2010

Av bidrottning - 9 december 2010 12:24

 (Jag har kommit lite efter här med denna utmaning, men men. Återupptar den idag igen iaf :))


I min handväska har jag en förmåga att ha en jäkla massa skit !! När jag jobbade i Hofors kom ofta folk o frågade om jag hade det ena än det andra..så som nagelsax, tejp,läppglans mm..å visst hade jag det i min lilla svarta ! ;)

Men för inte sålänge sedan så rensade jag i väskan så det här är vad jag har i den nu;
*Lypsyl
*Idominsalva

*Tändare
*Kvitton, en massa gamla handlingslistor
*Mynt
*Läppglans
*Panikångestmedicin
*Bussremsa
*Gamla båtbiljetter med Eckerö Linjen

*Hårsnodd
*diadem


  

Av bidrottning - 9 december 2010 10:13

Sitter just nu o äter frukost, på mitt bröd som jag bakade igår. Riktigt gott o riktigt lätt att göra så det blir flera ggr.
  

Ovido - Quiz & Flashcards