Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 4 december 2010

Lördag....

Av bidrottning - 4 december 2010 12:13

Hej på er ! Idag är det lördag och hittintills har det väl inte hänt speciellt mycket här hemma. Vaknade runt 9 tiden, ätit frukost, karln har skottat all ytterligare snö som kommit, jag har duschat o sen slappat i soffan. I dag är det lite turbulens i magen igen *skönt* Var lite väl lugnt igår tyckte jag. Det gillas inte !


Felicia sov över hos en kompis inatt, men runt 13 tiden ska vi hämta henne för att sen åka ut till Singö och gratta lillebror Simon som fyllde år för några dagar sen. Vi får väl se vad han bjuder på ;) för mamma jobbar.


Ja så mkt mer har jag inte att berätta...annat än att det var skit kul att byn's Minnah gick vidare till final! Kul att hon sätter Hallstavik på kartan, ja sen var hon himla bra igår också tycker jag !! Jay är ju grym !! Han kommer ju vinna detta, som sig bör. Men det får han gärna göra för det är oftast tvåorna det går bättre för iaf :) Inte ofta man hör så mycket om de som vinner Idol.


Ha nu en fin lördag alla !

 
 
Terese

Terese

4 december 2010 13:40

Ja Jay är verkligen bra, man ryser när man hör honom. Men Minnah är ju också otroligt bra.

Hoppas du får en fin lördag!

Kram

http://teresedenrara.blogg.se

 
Malin

Malin

6 december 2010 13:30

Ni lär väl ha rätt mycket snö nu va?
Ändra sen jag hörde och såg Jay första gången sa jag att han lär stå i final så fick rätt :)
De är så duktiga båda två ju! Kul att ni har lite att skryta med då med Minnah menar jag ;)
Kram till dej fina Linda!

http://anglavingarochappelskruttar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards