Miss bidrottning

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av bidrottning - 20 mars 2010 18:40

Oj vilken dag !
  
Strålande sol och droppande tak hela dagen.
Nu har vår rabatt mot söderväggen kommit fram :) och jag skådade lite vårlökar som var påväg upp. Ska bli skoj att se snart vad det är för något !

Hur har då min dag sett ut?

I förmiddags, efter frukosten tog vi oss en promenad. Felicia stannade kvar hemma och tittade på teve för hon hade ont i halsen imorse och kände sig lite hängig, men när jag frågade henne om hon börjar bli sjuk så..Nähähee, absolut Inte!! Blir förvånad den dagen hon kan erkänna att hon mår dåligt, inte en dag på varken höst eller vårterminen har hon varit sjuk o hemma från skolan.

Promenaden tog väl ungepass en timme och mina behinnor ömmade*ajajaj*
Känns som att man är klumpfot efter ett tag, jag måste köpa nya skor snart..verkligen !

Efter promenaden så tog vi med oss Felicia och lämnade Max för att bege oss in till Norrtälje.
Felicia handlade för sitt presentkort hon fick av svärföräldrarna i julklapp, på H&M.
Hon fick en väldig massa för dom pengarna; byxor, t-shirt, bodylotion,shower cream, bodysplash,lipgloss & necessär.
Efter det så åkte vi och handlade hem mat för nästa vecka, nu när jag ska käka nyttigare så känns det lättare om jag planerar för varje vecka.

Så behöver jag inte in i affärerna i onödan och frestas  

Igårkväll till Let's Dance kom Johan o jag fram till att det var första gången på det här året som vi inte käkade chips o dip !Å det kändes riktigt bra !!
Det vi gjorde var att vi smulade ett digestivekex, på det jordgubbar o en banan o sen vaniljkesella på toppen !*smaskens*
Men idag har jag lite ångest, har käkat en påse av dessa till höger här nedan:
  
annars har jag hållt mig bra !

vad tror ni om mitt sne'steg?


I eftermiddags tog vi fram grillen och grillade fläskfile'*mumma*

Nu får ni ha en riktigt trevlig lördagskväll så hör jag av mig imorrn igen   

Återkommer...  

Frulle: Havregrynsgröt + sylt + mjölk


Mellis: Blidde ingen :S

Lunch: Tacos sen igår

Mellis: 1 kaffe m mjölk
          2 vv kakor
          1 äpple

Middag: Grillad fläskfile'
             Klyftpotatis

             Sallad (m FETA såklart!)

             Tzatsiki


(EN GODISPÅSE LIK BILDEN OVAN)


Ovido - Quiz & Flashcards