Miss bidrottning

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av bidrottning - 25 mars 2010 19:41

Inte klokt så sötsugen man kan bli, helt plötsligt !
Sånt där sug som bara inte går att stå emot, MÅSTE bara ha nåt !
Hjärtat ville ju ha en påse ostbågar   men hjärnan sa NO NO, så det blev varma skivade äpplen med kanel på o så en rätt så stor  klick grädde på sidan.

Over and out  

Av bidrottning - 25 mars 2010 12:31

Jahapp, hej igen !
Hur mår ni idag? Lyser solen på er?
Det gör den inte här :/ Å jag är trött !! Tyckte jag såg blod i kisset mitt imorse..:S måste kolla igen nästa gång..vad kan det bero på??


Jag har varit ut på min promenad i vanlig ordning, samma runda, i vanlig ordning.
Men till frukost åt jag inte havregrynsgröt, men det var en miss..var inte alls gott med äggröra..så jag måste ta mig lite havregrynsgröt till lunch sen.
Lunchen får bli lite senare idag för jag låg o tryna till 9.45 idag !

Så måltiderna blir lite förskjutna.


Idag kom älskling hem på lunchen <3


Jag måste ta tag i lite städ här hemma idag, usch trivs inte alls här hemma när det blir såhär rörigt o dammigt, mår psykiskt dåligt av det !!
Men vart är oken? Energin? Lusten?
Ja inte i mig iaf!


Frukost: Äggröra
             ½ paket bacon


Mellis: Keso
          rivet ½ äpple + kanel
          Kaffe


Lunch: Havregrynsgröt:)+sylt+mjölk


Mellis: 1 dl räkröra
           2 fin crisp med philadelpia gräslök

Middag: Ostpanerad fiskfile
            gräddfilssås
            rivna morötter

Kvällsgott: 1½ skivat äpple m kanel på

                En klick grädde


Återkommer...  

Ovido - Quiz & Flashcards