Miss bidrottning

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av bidrottning - 17 mars 2010 12:40

 
Bild tagen från trappen, vårt ena uthus och ridvolten bakom.

 
Max

   
Max, Älskar att käka och leka med iskocker:)

   
Vårt hus! (Inte taget idag)   

Av bidrottning - 17 mars 2010 10:16

Första dagen i mitt nya hälsosamma liv :) Ja det är idag!
Jag vet inte hur många olika dieter jag har gått på, pulversoppor som cambridge, nutrilett mm...
Denna gången har jag bestämt mig för att äta nyttigare(jag har en massa vvrecept, gi recept) och ta en promenad Varje dag.
För nu vill jag göra en förändring som jag kan hålla resten utav livet, är trött på denna jojobantning nu .


Så idag när jag körde Felicia till skolan så tog jag med Max, så efter att jag lämnat av henne så tog vi en långprommis i Hallsta.
Efter det åkte jag hem och åt frukost.
Nu känner jag mig StaRk! Första gången på mycket mycket länge..och det känns så skönt !


Jag ställde mig på vågen imorse och jag vågar inte ens säga till mig själv vad den visade :(


Återkommer....  


Frukost: Havregrynsgröt
              Rivet äpple + Kanel
              Mjölk

 

            1 ägg


Mellis:   1dl keso
              2 st finn Crisp
              ½ äpple

              Vatten

Lunch: Chili con Carne
             Sallad
             Vatten


Mellis: 1 dl Keso
            ½Rivet äpple
            Kanel 
            Vatten


Middag: Asiatisk Kycklinggryta
              Sallad
              Vatten



Ovido - Quiz & Flashcards