Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

Lite foton från förmiddagen.

Av bidrottning - 17 mars 2010 12:40

 
Bild tagen från trappen, vårt ena uthus och ridvolten bakom.

 
Max

   
Max, Älskar att käka och leka med iskocker:)

   
Vårt hus! (Inte taget idag)   

 
 
camilla

camilla

17 mars 2010 13:18

Härliga bilder Linda :) Vet inte vad det var som hände med mig efter att du talat om att du börjat blogga igen.....för jag gick in på min gamla blogg hallonpajen.wordpress och fick där se att jag hade 6 st kommentarer!! Herre gud folk fortsätter att kommenterar fast man laggt ner ;) Och det gav väl lite inspiritation antar jag så jag har nu skrivit lite där inne :) Så nu startar jag upp den gamla bloggen,så får vi se hur länge det varar.Kan inte lova att jag kommer at skriva varje dag men nu har jag kommit igång i alla fall :) Promenader och nyttigare mat och framför allt inget godis!! Det både man väl komma långt på eller??
Kramar och lycka till Linda ♥

http://www.hallonpajen.wordpress.com

 
Ingen bild

Malin

17 mars 2010 15:33

Vad kul att du börjat blogga igen vännen :)
Vilka fina bilder, kul att se ert hus som såklart ser hemskt mysigt ut. Söt vove oxå!
Kram på dej!

 
Ellen

Ellen

17 mars 2010 19:57

Ja visst är hon söt :) Oh ja, blir hur sugen som helst! Sa till J & P att de måste skaffa fler sötisar men de tyckte det räckte med en :) Men jag ska tjata lite till jag!

http://ellisonscrap.blogspot.com

 
Louise

Louise

18 mars 2010 09:20

Hittade hittade hit via Camilla. Va fint du bor o jättesöt vovve! Min vovve älskar också gnaga på isklumpar, far o kastar dom runt omkring sej.. :)
Är oxå viktkämpe ska jag tillägga...Tycker jag känner igen ditt ansikte,har du haft nån annan blogg??

http://alni.wordpress.com

 
Terese

Terese

18 mars 2010 13:37

Vilket härligt hus ni verkar ha, förstår om ni trivs där! Bor ni lite utanför...allt så lite på landet?

Härliga bilder på en söt liten hund!

Kram

http://terese.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards