Miss bidrottning

Alla inlägg den 22 mars 2010

Av bidrottning - 22 mars 2010 09:33

GodMorgon på er alla underbara!
Den här veckan hade inte kunnat börja bättre :) strålande solsken och så ställde jag mig på vågen :P trots att det inte är förrän på onsdag jag har min vägningsdag så blev jag väldigt Glad då jag såg vad den visade. Jag är på rätt väg kan jag säga !! Återkommer på onsdag angående det.

Nu kl 10.30 ska jag till barnmorskan och ta cellprov, ni vet sånt man blir erbjuden..vad är det? 3 ggr/år?
Det är ingen favoritsysselsättning direkt men en bra grej som man erbjuds tycker jag.


Sen kl 13 ska jag på en arbetsintervju, återkommer mer om det senare :)
Har lite olika jobb på G och det här ligger väl inte högst upp på listan..men inte längst ner heller.


Ja så har Johan åkt upp till Sandviken igen :( tomt tomt tomt. Inte ens fislisa här ju!

Men om jag har tur så kommer han hem redan imorrn kväll för de på hans nya jobb, här,  ville ha hjälp utav honom denna veckan. Hoppas han får ledigt ifrån Sandvik !!


Har känt av panikångesten lite mer nu sista dagarna, det är så jobbigt !! Fast inte alls lika starkt som det var i början på året..å det har jag väl medicinen att tacka !

Nu lär jag ta tag i lite annat, som tandborstning mm..


Återkommer..  


Frukost: Havregrynsgröt + sylt+ mjölk


Mellis:


Lunch: Krämig pastagratäng a la viktväktarna+ sallad


Mellis: Finn Crisp med lite philadelpia gräslökost


Middag: Repris av frukosten, orkade inget annat.
            Havregrynsgröt +½ rivet äpple+ kanel
            1 hårdbrödsskiva med 1 ägg och lite kaviar
            vatten





Ovido - Quiz & Flashcards