Miss bidrottning

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av bidrottning - 26 mars 2010 16:43

  
Igår såg jag dessa små sötnosar i vår rabatt   
Nu är äntligen våren här !! Som jag har längtat.

Idag kom Johan hem tidigare från jobbet, sicken överraskning.
Så då tog vi dogsen och gick ut på en promenad, här är ett par bilder därifrån;
    


Efter det så åkte vi och handlade lite, jag tänkte göra det där lågkaloribrödet idag eller imorrn bitti, å som alltid så är det ju en hel del massa konstiga ingredienser när man ska baka bröd !! Men det ska bli spännande att se hur det smakar och jag saknar att äta en brödskiva på morgonen så jag är så glad att jag hittade på detta receptet !
Sen ska vi även göra den där ost & skinkpajen ikväll, den utan pajdeg.
Blir lite experiment framöver   


Idag ställde jag mig på vågen igen, kunde inte låta bli..  


Nej nu ska jag stänga igen här och kasta mig in i duschen, sen blir det fredagsmys också kom jag på att det är Solsidan ikväll med..Så glad jag blev !!
Mia Skäringer har blivit min nya idol, sicken kvinna å ha bra åsikter !
Vill så gärna läsa hennes bok "Dyngkåt och hur helig som helst" kanske kan få den i present love?   


Å så mitt matintag för dagen:


Frulle: Havregrynsgröt+ sylt+ mjölk
          1 stekt ägg och lite majonnäs


Mellis:.......................

Lunch: Ostpanerad fiskfile, gräddfilssås & rivna morötter
          (detta recept ska jag dela med mig utav en annan dag, super gott !!)


mellis: Räkröra och 2 fin crisp


Middag: Ost & skinkpaj
            fetaostsallad


Kvällsmys: digestive+ blåbär+ vaniljkesella

TREVLIG HELG !!

Ovido - Quiz & Flashcards