Miss bidrottning

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av bidrottning - 30 mars 2010 12:46

Usch idag är ingen bra dag, har sån fibrovärk   
Det gör verkligen ont i varenda liten muskel idag känns det som.
Å så fruktansvärt trött jag blir på en gång, gick ju upp imorse såklart när klockan ringde för att köra Felle(haha ja hon kallas tydligen för det i skolan) till skolan o så men när jag kom hem fick jag trycka i mig frukost å sen intog jag soffan.
Somnade före halv nio och vaknade 11.45 av en hund som stod vid sidan o gnällde o slickade mig i ansiktet   

Så det var bara att pallra sig upp och ut med vovvisen, lovar ser ut som en 80 årig kärring!!


Åååh jag får sånt dåligt samvete genetemot Max också, vet ju hur mkt han vill ut på promenad   


Jag hade även bestämt med Anna, kusin min att jag skulle ha kommit in till henne idag men det fick jag ju avboka..VILL INTE VILL INTE VILL INTE !!
Jag kommer ALDRIG  någonsin acceptera min sjukdom helt o fullt !!


Jaja nu ska jag väl försöka trycka i mig lite lunch, blir liksom inte hungrig heller när jag har såhär ONT. Nä det enda jag skulle vilja är att gå i ide, sova sova till den riktigt härligt varma våren är här ! Det är vad jag vill just nu !

Men imorgon kan det ju se annorlunda ut  


Frukost: Havregrynsgröt+blåbärssylt+mjölk
             1 hårdbrödskiva med makrill


Mellis:..................................


Lunch: mådde illa, blev en smörgås med ostskiva, skinkskiva, gurkskivor o örtsalt
          en lite yoghurt och kaffe m mjölk


Mellis:......................


Middag:fisk, riven morot och filsås


Kvällsfika: te med lite honung och 2 st fin crisp

Ovido - Quiz & Flashcards