Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 25 mars 2010

I vanlig ordning

Av bidrottning - 25 mars 2010 12:31

Jahapp, hej igen !
Hur mår ni idag? Lyser solen på er?
Det gör den inte här :/ Å jag är trött !! Tyckte jag såg blod i kisset mitt imorse..:S måste kolla igen nästa gång..vad kan det bero på??


Jag har varit ut på min promenad i vanlig ordning, samma runda, i vanlig ordning.
Men till frukost åt jag inte havregrynsgröt, men det var en miss..var inte alls gott med äggröra..så jag måste ta mig lite havregrynsgröt till lunch sen.
Lunchen får bli lite senare idag för jag låg o tryna till 9.45 idag !

Så måltiderna blir lite förskjutna.


Idag kom älskling hem på lunchen <3


Jag måste ta tag i lite städ här hemma idag, usch trivs inte alls här hemma när det blir såhär rörigt o dammigt, mår psykiskt dåligt av det !!
Men vart är oken? Energin? Lusten?
Ja inte i mig iaf!


Frukost: Äggröra
             ½ paket bacon


Mellis: Keso
          rivet ½ äpple + kanel
          Kaffe


Lunch: Havregrynsgröt:)+sylt+mjölk


Mellis: 1 dl räkröra
           2 fin crisp med philadelpia gräslök

Middag: Ostpanerad fiskfile
            gräddfilssås
            rivna morötter

Kvällsgott: 1½ skivat äpple m kanel på

                En klick grädde


Återkommer...  

 
 
Ingen bild

Malin

25 mars 2010 13:53

Det strulade med att å fram detta inlägget men nu så :)

Japp, solen lyser and we like! Fast jag orkar verkligen inta ta mej ut men ändå, man blir piggarae av att bara se den ju :)

Jadu, orken är då inte här så vet inte heller vart den befinner sig...Vi får väl hoppas vi hittar den snart!

Kram kram!

 
Mija

Mija

26 mars 2010 09:42

Har du blod i urinen så ska du ringa din vårdcentral tycker jag. Håll koll.

KRAM på dig vännen

http://mammamija.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards