Miss bidrottning

Alla inlägg den 13 april 2010

Av bidrottning - 13 april 2010 18:25

http://www.jackrussellklubben.se/Default.aspx?pageid=6598

Jag är SÅ sugen att åka på det med Max :)

Jo jag vill verkligen, skulle vara roligt att få honom bedömd..sen hur han uppför sig är ju en annan sak..hehe
Men det är ju bara russlar så   alla är lika tokiga !

  

Av bidrottning - 13 april 2010 17:35

  
Linda kommer in till sin checklista   

allt är frid o fröjd igen...å fåglarna kvittrar åter..hehe

Till en annan sak..Felicia har känt av pollen riktigt ordentligt i år, kliande o svidande ögon och rinnig näsa.
Tog kontakt med vårdcentralen idag, då hade de inte en ledig läkartid förrän 5e maj, var ju bara att säga Ja och Amen till den tiden.
Men när jag hämtade henne från fritids idag så hade det kliat i ögonen hela dagen och hon var ordentligt täppt i kranen.
Så vi åkte till apoteket för att höra om de hade nåt receptfritt tills läkarbesöket, å det hade dom   

Jag köpte både i tablettform och ögondroppar..fast dotra ville Inte ha ögondroppar..men det sket ju mammsen i   
Så det första jag gjorde då vi kom hem var att ge henne ögondroppar..hon blev Inte blind som hon trodde..haha...och hon var riktigt duktig! Så nu är det inte bara hund som får droppar.

Å så fick hon en tablett, som hon ska ha 1 gång om dagen..kan ni tro men inte ens 1 timme efter intaget så kände hon sig mkt bättre !! Å det hörs på henne också och ögonen är inte röda..Yeeejjj!

Skönt att det lindrade, tyckte så synd om henne. Strange varken jag eller hennes pappa har känningar av pollen..men hon är ju som hon säger själv "SIN EGEN"
  


Inte nog med att ögondropparna gick galant jag fick STÅENDE OVATIONER över maten..å det är inte ofta den fialottan tycker maten man gör är god..men HÖR OCH HÄPNA JOHAN..hon tog TVÅ portioner !!
Weo Weo !!

Hoppas ni alla underbara har haft det skönt i solen idag, trots blåsten.

  


Frulle: Havregrynsgröt+mjölk+osockrad blåbärssylt
          2 knäckemackor med 1msk light philadelphia & gurkskivor


Mellis: Kaffe m mjölk

          Banan


Lunch: Omelett med ett par matskedar räksallad och kalkon som fyllning
           cocktailtomater


Mellis: Kaffe m mjölk

          1 skiva grovt bröd+ lite philadelphia light o gurkskivor, örtsalt

Middag: pasta med carbonara på Viktväktarvis
             Gurka

Kvällsfika: 2 mackor(grovt bröd) philadelphiaost(5%) gurka, örtsalt

                Äpple

Jesus!! Vad med pp jag har per dag, allt detta jag ätit idag å ändå hade jag pp kvar !


Under hela dagen EN MASSA VATTEN !

Av bidrottning - 13 april 2010 12:18

Jamen jag blir SÅ less !
Nu är jag på G, skriver min checklista, varenda mål..varenda liten smula jag intar så loggar jag in och skriver in det på checklistan.
MEN nu kommer jag inte in på sidh*lvete !!        
Jag blir vansinnig..den där jävla sidan har ju hela makten över mitt liv, känns det som just nu..eftersom det mest kretsar kring att äta enligt VV.
Å så har jag faktiskt pungat ut FEMHUNDRAFEMTIOKRONOR !
Å då ska jag ha tillgång till sidan vareviga sekund som jag vill gå in där !!


Vafan skulle de ta bort mötena här för??

Jag har alltid sagt, brev per post och kontakt öga för öga är det bästa..å det får jag bekräftat nu och då också !!


  

Ovido - Quiz & Flashcards