Miss bidrottning

Alla inlägg den 28 april 2010

Av bidrottning - 28 april 2010 17:53

Du vet, belöningarna som vi har skrivit upp att jag ska få för varje delmål jag uppnår i min viktminskning  

Du är ju bara BÄST och mitt största stöd i det här   och Mia Skäringers bok som jag fick till första målet var toppen ! Nu har jag hittat en sak som jag väldans gärna skulle vilja ha    kanske till nästa mål?
http://www.myownstyle.se/shop/

  

Alltid trevligt när man kan hjälpa till !  

Av bidrottning - 28 april 2010 15:25

Jag har köpt ny mobiltelefon, så nu väntar jag bara på att postman ska lämna ett brev i brevlådan där det står att den finns att hämta ut :)

Jag beställde den framför allt för den bra kameran, 12 megapixel och det är det viktigaste för mig på en telefon.. Ja förrutom att kunna ringa såklart ;)

Såhär ser den ut; en Sony Ericsson Satio
  

Av bidrottning - 28 april 2010 10:41

  

Å det var inte den lilla som satt fast heller !! Såklart  

I övriga 3 fällor var osten borta och de hade ICKE slagit igen...nu är de laddade igen ! MOHAHA!! Det har bara börjat !

Helt plötsligt gick denna blogg från att ha varit en lite oskyldig viktblogg till en massmördares dagbok...  

Ovido - Quiz & Flashcards