Miss bidrottning

Alla inlägg den 19 april 2010

Av bidrottning - 19 april 2010 16:52

Nu sitter jag o Felicia o väntar på Johan sen ska vi åka till Roslagsbro o gratta min ena lillebror.
Eftersom han jobbar o står i så sa jag att jag kunde göra en smörgåstårta å det blev han ju glad för.
Inte mig emot heller för jag gillar att göra såna, garnera o grejja :)

Idag har jag en stolt Felicia här hemma för hon tog bussen hem från fritids själv idag !
Jag stod vid busshållsplatsen o väntade på henne, men nästa vecka sa hon, då skulle jag inte stå där. Då ville hon gå hem själv.*Min duktiga unge!!*

Hon har åkt buss ett tag hos sin pappa men det här är ju en annan linje så det blir ju lite annorlunda, med vart man ska plinga o komma ihåg bussnr o så.

Förövrigt så har maten gått super idag !!
Har 24 pp kvar så det får väl gå till smörgåstårtan ;)
Imorse tog jag o Maxen en promenix också, super skönt var det. Det har ju varit sånt underbart väder idag !!

Nej nu när jag fixa så allt är klart o bara att åka då Johis kommer !
Tjenix !

 

Frulle: Havregrynsgröt+mjölk+johans osockrade rabarber/jordgubbssylt
           1 skiva mörkt bröd + bregott+ skinka + 1 tomat

Mellis: Kaffe o 1 liten babybell ost

Lunch: 1 tallrik mild lätt yoghurt + sylt som ovan
           1 skiva mörkt bröd 1 ägg och 2 tsk kaviar

Mellis: banan

Middag: smörgåstårta (bilden nedan)

LINDA'S SKALDJURSTÅRTA !
  

Av bidrottning - 19 april 2010 08:01

GodMorgon !
För er som märkte att jag var frånvarande härifrån igår så var det för att under dagen hade jag fullt upp och på em/kvällen fick jag en ENORM huvudvärk..var riktigt läskigt.
Såg suddigt, mådde lite illa och en fruktansvärd smärta som jag inte känt tidigare.
Ändå har jag haft mkt ont i huvudet ända sedan jag var liten och är van vid det liksom, men igår var det nåt annat.
Men med sömn så verkar det som att det blev bättre..men därav frånvaron igår.


Vill bara göra ett snabbinlägg nu, för jag ska äta frukost snart.
Idag var det min vägdag, 1 vecka sedan jag började med viktväktarna online och jag har gått ner 2,8 kilo ! Wehoo ! Å då har jag haft en vecka där jag inte alls varit hungrig eller speciellt sugen, nää VV is the shit !
Verkligen min grej.  

Återkommer senare idag ! Hoppas ni har lika soligt som jag har.
Hej Svejs !


  


Ovido - Quiz & Flashcards