Miss bidrottning

Alla inlägg den 15 april 2010

Av bidrottning - 15 april 2010 19:19

till att jag vill gå ner i vikt, MER än nåt annat !!
Framförallt de slitna jeansen, jag har snöat in på såna..men sen jag gick upp i vikt har jag inte alls gillat jeans, tycker att de ska sitta snyggt...men det gör de inte på mig för tillfället !
Här kommer ett axplock av det jag gärna kan tänka mig att komma i framöver och som gör mig peppad till TUSEN !!

        

Frukost: Mild lätt yoghurt + osockrad blåbärssylt+ kellogs K
              1 skiva grovt bröd + gurka+ philadelphiaos


Mellis: 1 kopp kaffe m mjölk
           1 banan

Lunch: Skinklasagne fr igår

           sallad med feta ;)


Mellis: Kaffe m mjölk

           1 knäckemacka med lite philadelphia på

Middag: Havregrynsgröt+blåbärssylt+mjölk
             2 st skivor grovt mjukt bröd
             1 ägg + örtsalt

Lev väl !



Av bidrottning - 15 april 2010 10:12

Jag och Bollefors El Atlas:)
Kommer jag fatta att det är MIN hund när de ropar upp honom?
Han heter ju Max ;) hehe
Som jag längtar nu!!
  

Ovido - Quiz & Flashcards