Miss bidrottning

Alla inlägg den 1 april 2010

Av bidrottning - 1 april 2010 11:30

Idag är då skärtorsdagen här, vad fort veckan sprungit på...igen !
Idag kommer Johan hem igen och åker inte förrän på onsdag igen*skönt*
Felicia går sista dagen i skolan, sen har hon påsklov.


I förmiddags har jag varit med Max till veterinären, han har fått sin andra rabiesspruta. Han måste ju vaccinerad mot rabies för att kunna följa med oss till Åland i sommar, då vi ska fira mammas 60 års dag.
Hua vad med folk det var i Norrtälje !! Alla sommargäster som kommer ut..ja rena rama kaoset och då var klockan bara runt 9.30

 

Sen jag kom hem så har jag dammsugit lite och torkat golven..måste säga att det är riktigt bra golv här i hallen o köket..skiten syns inte alls !! Men när man torkar det så ser man i vattnet..oj oj o här går jag runt och tycker att jag har rätt så rent o fint   


I eftermiddag kommer också min kära vän Therese från Tierp, hennes dotter Sofie och min Felicia har känt varann sen dagis, lika gamla..skiljer 3 dagar.
Therese ska hälsa på bla sin mamma här nere och då ska hon lämpa av Sofie här så ska hon sova hos Felicia inatt.
Å imorrn kommer även Therese hit och stannar under dagen..det ser jag verkligen fram emot !!


Sen på lördag kommer släktingen hit(som F säger :)) på påsklunch
Så det blir fullt upp !


NU VILL JAG ÖNSKA ER ALLA EN RIKTIGT GLAD OCH SKÖN PÅSK!!
  


Frukost:Havregrynsgröt + blåbärssylt+ mjölk


Mellis: 1 avokado och ett par klickar majonnäs


Lunch: Mild lätt yoghurt +1 knäckemacka+makrill


Mellis: En kaffe m mjölk & två kokta ägg med majonnäs på


Middag: Kasslergratäng med sallad


Ovido - Quiz & Flashcards