Miss bidrottning

Alla inlägg den 26 april 2010

Av bidrottning - 26 april 2010 15:39

Jag kikade runt lite på viktväktarnas hemsida och så fann jag olika alternativ på belöningar..från 50 lappen upp till 500 kr.
Det jag fastnade för var detta ;


Öppna ett ”jag förtjänar det”-konto: Sätt in 100 kronor varje vecka som du hållit dig till ditt kostprogram eller för varje halvkilo du går ner. När du sedan nått ett större mål tar du ut pengarna och köper nya snygga kläder i en mindre storlek eller bjuder dig själv på en välförtjänt resa.


Fast ska jag fortsätta i den här farten så får det bli 100 kr för varje vecka jag håller kostprogrammet, varje halvtkilo jag går ner så blir jag ju ruinerad :P
Styv i korken !

Ska fundera lite till på det, men om jag börjar så blir det till nästa måndag.


Av bidrottning - 26 april 2010 07:43

Ställde mig på vågen imorse, som varje måndagsmorgon se ett par veckor tilbaka..
MINUS 1,6 visade den, totalt MINUS 4,4 på 2 veckor   
I'm satisfied !

 

Varje vecka får man en kommentar när man vägt sig, inne på viktväktarna online.
Idag stod det typ; GRATTIS! Du har verkligen en kraftig viktnedgång och kostprogrammet verkar passa dig.
Men se upp för att gå ner i vikt såhär fort en längre tid, det kan medföra kroppsliga sjukdommar, så som gallsten.

 

Sicken tur att jag har opererat bort gallan då  

Men självklart kommer jag inte ha ett snitt på 2,2 kilo/vecka, det brukar ju gå fortare ibörjan. Men det får gärna fortsätta såhär i några veckor till   


  

Av bidrottning - 26 april 2010 06:43

Hoppas ni sovit gott! ?
Det har inte jag    Vilken jäkla lång natt !!
Jag hörde nämligen möss springa i sovrumsväggen igår kväll, o vissa av er vet ju min SKRÄCK, FOBI...you name it...för dom !
Jag började tom gråta, hjärtklappning, skakar o ligger tryckt mot Johan..så VARMT blir det ! Men han gillade det, fler möss åt huset tyckte han..för jag är inte sån som vill ligga tätt i vanliga fall då vi ska sova...vill ha space, ligga fritt och för mig själv..HELT oromantisk då jag .

Usch jag vet inte hur jag ska göra om inte den där j*veln försvinner snart !

Å Johan åker imorrn bitti  

Hur ska jag komma över denna rädsla ?? Det är SKIT JOBBIGT.


  

Ovido - Quiz & Flashcards