Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Belöning

Av bidrottning - 26 april 2010 15:39

Jag kikade runt lite på viktväktarnas hemsida och så fann jag olika alternativ på belöningar..från 50 lappen upp till 500 kr.
Det jag fastnade för var detta ;


Öppna ett ”jag förtjänar det”-konto: Sätt in 100 kronor varje vecka som du hållit dig till ditt kostprogram eller för varje halvkilo du går ner. När du sedan nått ett större mål tar du ut pengarna och köper nya snygga kläder i en mindre storlek eller bjuder dig själv på en välförtjänt resa.


Fast ska jag fortsätta i den här farten så får det bli 100 kr för varje vecka jag håller kostprogrammet, varje halvtkilo jag går ner så blir jag ju ruinerad :P
Styv i korken !

Ska fundera lite till på det, men om jag börjar så blir det till nästa måndag.


 
 
Lotta

Lotta

26 april 2010 17:54

Ja, det kan ju verkligen bli dyrt, men du skulle kunna ta 10 kr per hekto, det känns ju inte så himla mycket även om det kanske är samma summor som det handlar om!
Det är härligt med att belöna sig!
Lotta

http://www.viktinfo.wordpress.com

 
Ingen bild

Malin

26 april 2010 20:15

Tycker det är ett bra sätt, belöning måste man ju såklart ha :)
Kramar!

 
Terese

Terese

27 april 2010 00:27

Jättebra sätt ju, belöning måste man ju ha på något sätt när man är så duktig som dig! :-)

Heja Heja!

Kramar

http://terese.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards