Miss bidrottning

Alla inlägg den 17 april 2010

Av bidrottning - 17 april 2010 18:35

  
Helt enkelt..EN TOTTO !
Jag skulle så gärna vilja börja rida igen, saknar det riktigt mycket.
Men sålänge jag är såhär stor så vill jag bara inte förnedra mig och fösöka mig på att ta mig upp på en hästrygg.
Men det gör ont i mitt hästhjärta..min dröm är att en dag köpa mig ett eget halvblod. Nu när vi har köpt ett ställe med stall och ridvolt !

DAGENS INSPIRATION: HÄST !

 

frukost: mild lätt yoghurt +kellogs special K
            1 skiva lingongrova, lite bregott, 2 skinkbitar och gurka.


Mellis: Banan

Lunch: VV-Carbonara med pasta

Mellis: vinegummi..


Middag: Kebab med bröd

Kvällsmys: american popcorn

Trots lite utsvävningar idag så håller jag mig inom pp och har nu gått över till

de pontsen man har extra till "utsvävningar " per vecka.

Efter dem har jag också 22 AP att ta av...så nå dåligt samvete tänker jag INTE ha :)


Fin lördagskväll önskar jag Er !  

Av bidrottning - 17 april 2010 15:42

Idag är det fart på folket i Edebo   

Johans pappa ocg farbror är här, så de har hjälpts åt att bygga hundgård.
Det är så skönt att kunna sätta ut hundarna där om man tex får hem folk som inte är så förtjust i hundar eller man tex åker bort några timmar.
Såhär blev den, men det ska till en hundkoja också..o kanske nät upptill, beror på om de får för sig att hoppa över. Inte Selma tror jag men den andra lillbattingen.
  
När de ändå var här så passade de på att såga ner alla träd runt jordkällaren, för er som inte vet så har vi bott här sen november förra året å tomten var rätt så nergången så det finns mycket mycket att göra där.
Men det är roligt !! Om man delar upp det i lagom mängd, å jag med min fibro gör ju att jag kan hålla på i väldigt väldigt små mängder åt gången.
Runt jordkällaren var det fullt med träd o sly , man såg den knappt.
Å vet ni vad jag vill göra där!?? Detta !! Fick tips av en på facebook.
http://villaliv.net/2010/04/07/vaxthus-for-sjalen/
Visst var det läckert ?!


Å så kommer lite bilder på voffsingarna    
     


Hur ser eran lördag ut? 

Av bidrottning - 17 april 2010 09:18

Yee-eeyy!! Äntligen börjar det hända nåt på cdon!

Nu fanns despan, season 6 att lägga till som bevakning. De meddelar mig på mail när den finns att beställa   

Det närmar sig !

Jag fick första säsongen av en kompis i julklapp, hade inte sett DHW tidigare, men fastnade direkt! Det här var den perioden då jag mådde väldigt dålig utav panikångest så dessa filmer hjälpte mig mycket !!
Box efter box gick i rask takt..så nu ser jag verkligen fram emot att 6 släpps!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards