Miss bidrottning

Alla inlägg den 25 april 2010

Av bidrottning - 25 april 2010 18:53

Hejsan mina sockerpullor ;) hur har eran helg varit?
Bra hoppas jag. Fin fint har det varit här, mkt utevistelse..men det kan ju inte bli nå annat i det här underbara vädret som varit hela helgen   

Nu sen en timme tillbaka är allt som det ska här också, Felicia kom från sin pappa runt 18 tiden.
Jag har saknat henne i veckan .. ibland har mammahjärtat värkt riktigt mycket faktiskt. Så nu känner jag ett härligt lugn i kroppen.


Å veckan som kommer blir Johans sista uppe i Sandviken, sen kommer han bo här för jämnan !! Imorrn jobbar han ju här nere så han åker upp på tisdag morgon..vi får se hur det blir, men troligtvis så har jag bägge hundarna här i veckan. Måste med Selma till vetten, hon har sånt exem under svansrotet, ser ut som ett babianarsel där bak  

 

I helgen har vi planerat vårt uterum som vi ska göra och altan..vi ska ha en öppen del också.
Men i år blir det nog bara själva altandäcket, så tar vi inglasningen nästa år.
Det finns lite annat vi behöver lägga pengar på också..å i höst skulle jag ju väldans gärna vilja till Turkey !

Maten går fin fint ! Mätte mig ju förra söndagen med, så imorse tog jag fram bandet igen...-4 cm runt magen bla..  
Imorrn är min vägdag, så det ska bli spännande att se vad den visar.
Funderar på att cykla till skolan med Felicia imorrn, om mamma orkar pallra sig upp tidigare vill säga..å så beror det ju på vädret såklart. Men det skulle vara bra motion..ungepass 7 km fram o tillbaka.

Idag var jag till blomsterlandet, köpte en pelargon till ena köksfönstret*kärring enligt Johan* men jag gillar just DEN sorten.

Sen köpte jag även lite kryddor till det andra köksfönstret...bild kommer här nedan.

Ha nu en mysig söndagskväll så hörs vi igen imorrn !

   (sambon bakom kameran samt min usla mobilkamera, då blir bilderna såhär)

Ovido - Quiz & Flashcards