Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 19 april 2010

Inget bloggande

Av bidrottning - 19 april 2010 08:01

GodMorgon !
För er som märkte att jag var frånvarande härifrån igår så var det för att under dagen hade jag fullt upp och på em/kvällen fick jag en ENORM huvudvärk..var riktigt läskigt.
Såg suddigt, mådde lite illa och en fruktansvärd smärta som jag inte känt tidigare.
Ändå har jag haft mkt ont i huvudet ända sedan jag var liten och är van vid det liksom, men igår var det nåt annat.
Men med sömn så verkar det som att det blev bättre..men därav frånvaron igår.


Vill bara göra ett snabbinlägg nu, för jag ska äta frukost snart.
Idag var det min vägdag, 1 vecka sedan jag började med viktväktarna online och jag har gått ner 2,8 kilo ! Wehoo ! Å då har jag haft en vecka där jag inte alls varit hungrig eller speciellt sugen, nää VV is the shit !
Verkligen min grej.  

Återkommer senare idag ! Hoppas ni har lika soligt som jag har.
Hej Svejs !


  


 
 
Terese

Terese

19 april 2010 09:13

Hej vännen!

Det var ett tag sedan jag var in här, har verkligen inte samma tid längre att sitta vid datorn och får jag lite tid över så blir det en snabbtitt på Facebook bara. Men tur att jag har dig på FB i alla fall så jag kan hålla koll på dig...hihi.

Vad duktig du är som gått ner såpass, hoppas det fortsätter så nu! Ska själv försöka komma igång med träning nu, imorgon ska jag på första friskis och svettis passet på väääääldigt länge :-D

Skönt att huvudvärken är bättre nu, låter precis som att du hade en litet migränanfall.

Ja här har vi det också riktigt soligt, men inte så varmt ännu. Hoppas det blir lite mer värme under dagen!

Ha en underbar dag.

Kram

http://terese.wordpress.com

 
Lotta

Lotta

19 april 2010 12:44

Det är klart att du måste rapportera det - det är ju helt underbart. Grattis och skickar en massa extra pepp till dig. Jag ska väga mig ikväll och jag hoppas också på viktminskning även om det nog inte blir lika mycket som hos dig.. Grattis igen!
Lotta

http://www.viktinfo.wordpress.com

 
camilla

camilla

19 april 2010 16:53

Åh grattis till dig!! Nu blev jag riktigt avis på dig gumman ♥ Nu bara måste jag börja med VV ;)
För mig går det just nu inget vidare alls :( Blev så besviken på förra vägningen i fredags.......
Så i helgen åt jag alldeles för mycket godis så jag mådde illa.
Hade intalat mig att jag skulle börja idag igen,men det gick åt skogen direkt på morgonen.DÅ påt jag rostat bröd med marmelad och ost.....men gott var det ;) Sen blev det korv till middag.
Nä jag måste ha en diet att gå efter annars funkar det inte för mig.Ska se om jag kan komma iväg nästa tisdag,för denna veckan har jag alldeles för mycket.Jobbar större delen av veckan.
Men jag ska blogga så fort jag hinner :)
Kramar till dig ♥

http://viktkampen.bloggie.se

 
Ingen bild

Malin

20 april 2010 07:46

Jag tycker också det låter som ett migränanfall, har du haft det nån gång?
Det kan vara så grymt och fastän att man då är van vid huvudvärk är det så himla jobbigt. Hoppas du slipper det i fortsättningen iaf.
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards