Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

ISO-Metoden

Av bidrottning - 16 mars 2010 11:18

 Jag måste verkligen ta tag i min vikt igen..fattar inte att det ska vara så Lätt att gå upp i vikt !
Jag som var så super duktig för två år sedan och gick ner 30 kilo totalt.
Först pulver soppor i 5 veckor och sedan viktväktarna på det.
Men sen SWISCHHH sa det bara, hann inte ens med själv så sitter jag här med mina 30 kilon igen..PLUS lite till :(
Självförtroendet i botten, trött o grinig o ett sockerberoende som inte är att leka med !
NEJ NU JÄVLAR FÅR DET BLI EN ÄNDRING PÅ DETTA !!

Pappas sambo har kört ISO metoden nu i 14 dagar och tycker att den funkar skit bra !
Så jag tänkte ge det en chans, är väl egentligen en VV typ men då ska man pröjsa 120 spänn/vecka och ta sig de 3.6 milen där det finns. Nej då kommer Linda tröttna snart.. I know MEE!

Sen Max kom och isen börjar så sakteliga smälta så fixar jag ju promenader iaf. Jag tänkte börja så för med en fibrovärk i kroppen får jag ta det lite varligt.

MEN! Jag har beställt en kokbok med ISO recept, jag trodde den skulle komma idag, icke!

Jag tänkte dra igång när jag fått den, kolla in recepten, skriva en inköpslista så att allt finns hemma..å sen köör vi gärnet !!

Återkommer...  

 
 
Coyntha

Coyntha

18 mars 2010 08:18

Hej Linda! Det var länge sen!! Jag är så glad att har hittat dig igen och att du skriver på en blogg igen!
Vet du vad? Jag äter ISO. Jag började i september förra året. Mitt liv har förändrats!! Jag behövde en metod som passade bra med intesiv träning också. Du kan läsa mer om ISO och träning på min blogg. Men du får gärna fråga mig om du vill veta mer om ISO.
Kram.

http://www.coyntha.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards