Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 18 mars 2010

Tacka vet jag svenska !

Av bidrottning - 18 mars 2010 17:19

Ja dagen idag blev riktigt trevlig, trots sån huvudvärk i fm.
Det var så roligt att träffa Tyra igen, nu har hon börjat skratta..9 veckor är tjejen idag och redan stl 62
 
 
 


Under tiden, ungefär 4 timmar fick Max vara här hemma och han klarade det fint ! Förrutom att han hade bitit hål i en hundmatssäck som jag glömt ställa in, men tror inte han hade fått i sig så mkt mat iaf..för han skulle nog äta tills det var slut, finns inget stopp i den hunden.
Han kunde ju tyvärr inte följa med eftersom han Hatar katter, skulle han få tag i en så skulle han  nog ruska den o bita den o...usch vågar inte tänka tanken.

Med tanke på överskriften jag har till detta inlägg så gjorde Felicia matteläxan medans jag gjorde middagen, så frågade hon mig om hjälp..å jag kunde INTE hjälpa henne. Hon går i 3an !!
Visst inget nytt för mig att jag är kass på matte, men lite högre tankar hade jag om mig själv :P
Så nää..hon får fråga Johan i helgen, blev så frustrerad !
Tacka vet jag svenska, Det kan jag ! :D

 

Idag har det också gått bra med maten, nu när jag äter 3 mål och två mellanmål så hinner jag inte ens bli sötsugen nå speciellt..lite så klart men det går att leva med.

 

Jag gick min prommis imorse igen och har druckit mitt vatten.
*Duktiga Linda*

 

Nu till middag blev det fiskgratäng, ett utav alla mina  vv-recept.
Terese, jag kan lägga ut receptet på den asiatiska kycklinggrytan här imorgon!


Ha en fin torsdagskväll alla som kikar in här!
Återkommer..  

 
 
sara

sara

18 mars 2010 22:22

Självklart får du länka till mig :) Jätte kul att du hittade till mig.
Kommer även att följa din resa, lycka till!
kram

http://www.sarasviktresa.blogspot.com

 
Terese

Terese

19 mars 2010 10:08

Ja lägg gärna ut receptet!

Vi hade också en hund (när jag växte upp) som absolut inte gillade katter. En av grannens katt jagade han alltid ut i skogen när den kom...stackars katt...

Har tänkt på det där, när Filippa blir lite äldre och kommer hem med läxor och speciellt matteläxa. Jag kommer inte vara till någon större hjälp där. Är usel på matte, tur är väl att Niklas är duktig på det....men det känns ju inte kul om man inte kan hjälpa henne.

Kramis

http://terese.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards