Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

Ladies and Gentlemen!

Av bidrottning - 24 mars 2010 11:28

Får jag presentera, mig själv, Linda, Miss bidrottning :), som har gått ner 3,1 kg på en vecka!!
Jihaaa!! Så glad och nöjd jag blir och det är verkligen värt det slit jag lägger ner..och en massa Mer energi till att fortsätta fick jag också   


Idag började dagen med en promenad med lill vovven, å det var så härligt !
Solen värmde så skönt och vårfåglarna kvittrade i takt med att jag gick.

Sen när jag kom hem släppte jag ut vår andra hund, Selma också, å så satte jag mig med kaffekoppen på trappen och såg på när hundarna lekte*underbart*


Idag njuter jag riktigt, först med tanke på vad vågen visade och sen det fina vädret..å inte nog med det mina vänner! Så har jag även mannen min hemma, då han fick ledigt fr jobbet i Sandviken för att introduceras på sitt nya här, i Hallsta. Han börjar inte förrän den 1a maj men de undrade om han kunde komma in lite denna veckan och hjälpa dom.


Så skönt, nu känns det som att jag har en sambo igen   
Har varit så träligt hela vintern då vi bara har setts på helgerna   

Angående min arbetsintervju jag skulle på i måndags så blev den inställd, får se när den blir istället.

Cellprovet gick väl bra, men det tar ju en 4-6 veckor innan man får svar, om det var några förändringar. Men det var lite skillnad på hur de tog det nu mot för 3 år sedan då jag var där, nu var det 3 olika prov de tog, bla med en borste som de skrapade på livmodertappen med..det var Inte så skönt..ilade ända ut i foten!  

Å så till dagens matintag, även om det kanske inte är så roligt för er att läsa så hjälper den mig mycket så ni får tyvärr stå ut med att det kommer stå med varje dag.

Frulle: Havregrynsgröt + sylt(lågkalori) + mjölk

Mellis: Kaffe + 4 vvkakor a 2points



Lunch: Jambalaja fr igår


Mellis: avokado med räkröra

Middag: Kebabsallad


(Självklart dricker jag en massa vatten under varje dag också)

Återkommer...  

 
 
Ellen

Ellen

24 mars 2010 17:59

Härligt vännen!! Bra att det gav extra energi också, det är ju det som gör det hela värt det, oavsett vad man kämpar med!! Usch cellprovstagningen lät inte skoj numera.. förra gången fick jag så djävulskt ont efter. Tror jag gjorde ett för 2-3 år sen så det kommer väl en kallelse snart.. usch usch..

http://ellisonscrap.blogspot.com

 
Ingen bild

Malin

25 mars 2010 13:50

Vad du är duktig vännen, heja heja! :)

Ja, det där med cellprovet är ju lite smådrygt men ett nödvändigt ont, bra att det finns. Jag har tid nästa vecka jag.

Skönt att du har din sambo hemma igen, förstår det måste vara drygt att bara ses på helgerna.

Hoppas du mår bra och att du har en fin dag!
Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards