Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 28 mars 2010

Felicia vecka

Av bidrottning - 28 mars 2010 18:35

Nu är goungen hemma igen !! Så nu är allt som det ska :)
Dagen idag tycker jag har rusat förbi!! I och med klockans omändring så steg jag upp kl 11 !! Fy sjutton, hela dagen försvinner ju. Så då blev det en snabb frukost o efter det in till Norrtälje ocg Flygis för att handla hem lite inför veckan som kommer.
Men den affären är livsfarlig för en prydnandsnörd som mig, och visst!! Även idag åkte jag därifrån med en sak jag inte hade räknat med, en påskkrans att hänga på dörren .

Dogsen hade varit så duktiga här hemma så vi tog med dom på en promenad...

Igår hämtade vi ut en vardagsrumsmatta som jag hade beställt från Jotex så efter städningen idag så la vi på den, det blev ljust o fint !  

Än så länge har mitt öga inte skådat nå lappmögel från skyn, hoppas det förblir så!!

Nu ska jag lägga in dagens  och sen gå och mysa med de mina   

Frukost/Mellis: havregrynsgröt+rivet äpple+kanel+mjölk

Lunch: Kebabsallad och ett ½ bröd som medföljde

Mellis: Blidde ingen, blev så mätt utav salladen !!

Middag: Fortfarande rätt så mätt så det blev:
             Mild lätt yoghurt+Johans egengjorda blåbärssylt+fröströ

             2 skivor lågkaloribröd, philadelpiaost,4 skivor skinka, 4 tomatskivor
             + örtsalt


Fröströ:

1 dl kokosflingor
1dl pumpafrön
1dl psylliumfrön
1dl cashewnötter


blanda allt detta i en bunke som du kan förvara det i,  för till varje portion så ska du bara ta 4 msk.




 
 

 
 
Ingen bild

Malin

29 mars 2010 09:32

Vad skönt att du åter igen har tösen din hos dej :)
Lappmögel, nytt ord för min del, hehe :)

Ha en bra dag på dej! Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards