Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 7 april 2010

Åt fanders med påsken !!

Av bidrottning - 7 april 2010 10:32

Oh my vad jag har svullat hela påsken, det gick inte alls som jag hade planerat.
Men så har vi haft kalas o bjudningar hela tiden också.
Nu i efterhand så skulle jag inte ha unnat mig nåt för nu känns det lika svårt igen !!
Men idag har jag bestämt mig för att det får vara N.O.G
Nu är det tillbaka med nyttig mat som jag mår bra utav, efter dessa påskdagar känner jag verkligen hur trött jag är och mår inte alls lika bra. Jäklar i mej vad fort det går alltså..o så har jag gått upp 2 kg utav de lite drygt 4 som jag jag gick ner tidigare.
Men som sagt, nu är jag igång igen !!  

Förövrigt så är det en tjej som ska fixa en ny bloggdesign åt mig, å då blir det även en annan adress..men den återkommer jag med när bloggen är färdig.

Idag efter lunch åker vi upp till Sandviken, Johan ska jobba där uppe 3 dagar nu och Felicia har påsklov så då följer vi med. Dock lite i efterhand för Johan åkte vid 5 imorse.

Igår var jag till vetten med Max, han har andats konstigt sista dagarna å det var halsinfektion o lite rosslig i bröstet, så han fick penicillin och ögondroppar.
I.N.T.E det lättaste att ge honom ögondroppar kan jag säga..oj oj vilken fight !

Nu får ni ha en fortsatt trevlig dag !!

frukost: 2 knäckemackor med makrill
             en klick med räkröra

Lunch: Lätta lådan, sallad

Mellis:

Middag:

 
 
Ingen bild

Malin

7 april 2010 12:37

Ja, inte kan det vara lätt att vara sträng i helgerna, påsken är ju en sån helg då alla bara ska äta oxå ju. Men jag är övertygad om att du klarar det, du är stark!

Trevligt med en tripp till de gamla trakterna :)
Kramar!

 
camilla

camilla

8 april 2010 11:45

Äsch strunta i detta nu! Bara att ta nya tag igen Linda :) Nu kör vi igen och jag finns här vid sidan om det vet du :) Jag ska försöka titta förbi varje dag och ge lite pepp♥
Kramar

http://viktkampen.bloggie.se

 
Terese

Terese

9 april 2010 10:54

Visst är det jobbigt med påsk och all denna mat och godis? Vi har faktiskt inte i år ätit någon påskmat alls, men då har det blivit desto mer godis....usch.

Hoppas det är bättre med Max nu!

Ha en bra fredag och en jätteskön helg!

Kramar

http://terese.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards