Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 16 april 2010

InsPiRatioN!

Av bidrottning - 16 april 2010 14:43

Jag tänkte börja med en "dagens inpsiration" här på bloggen.
En sak, person, händelse mm som inspirerar mig att fortsätta kämpa till att gå ner i vikt alltså.
För nu har jag BESTÄMT mig.."It,s no or never !!"

 

DAGENS INSPIRATION BLIR: *trumvirvlar*
  
CAROLINA GYNNING !
Jag har alltid gillat henne, ända sedan jag först såg henne i Big Brother.
Kändes som att jag var den enda, haha iaf i min umgängeskrets..men vilken Lady har hon inte blivit då !!?
Proffsig OCH skit snygg !! Det är inte illa .

Hennes kropp skulle jag kunna döda för...så hon är en Riktig inspiration för mig   

 
 
zarashundliv

zarashundliv

16 april 2010 15:16

Vad roligt att di har hittat ill mig. Ja visst är djur helt underbara. Såg att du var 31 jag är 33år. Vi har också visst samma problem, att går ner i vikt. Samma här har haft övervikt i 10 år. Jag har provat mcyket, men inget har riktigt funkat så nu ska jag och t.om min man banta med modifast. Har hela 23kg som måste bort.
kram Ullis

http://zarashundliv.bloggplatsen.se

 
Lotta

Lotta

16 april 2010 17:48

Jag är glad över att du hittat till mig och att vi nu kan följa varandra. Jag är också glad över att du tagit ett viktigt val i ditt liv, att bli fri från ett beroende. Det handlar om så otroligt mycket mer än bara vikten, det handlar om ditt liv och på andra sidan kommer de att må så himla bra. Eller VI kommer att må så himla bra.
Lycka till!
Lotta

http://www.viktinfo.wordpress.com

 
Ellen

Ellen

16 april 2010 20:09

Så snygg sida du har!! Ja det finns nog en likhet mellan mig och Maya, om inte annat på ögonen. Jonas har jag ju också stora blå ögon men mycket mörkare än mina. Såklart det går bra med löste Linda, tänkte bara att om man ska önska, så vill jag inte riskera att någon skickar liptons gula frukostte till mig, det har jag redan i skafferiet haha ;) Kram

http://ellisonscrap.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards