Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 21 april 2010

Lagen om all jävlighet?

Av bidrottning - 21 april 2010 21:58

En snabbis   innan sänggående.
Snön har bara vräkt ner här på kvällskvisten..å det blir jag väl inte så upprörd över för såhär i slutet av april så VET man ju iaf att den inte blir liggandes särskilt länge.
Men det var det att parabolen fick F N A T T !!
Bilden bara krackelerade och tillslut försvann den helt för att istället visa en blå bild och så stod det att det inte fanns tillräckligt med signaler och att jag lär kolla antennen.
Aha ! Lätt ! Baxa fram stege..å lyckas åla sig upp för den !
Nej älsklingen på telefon kom på att jag kunde ta sopen och gå upp i Felicias rum, öppna fönstet och sopa av parabolen där..å det gick ju fint ! Bilden kom tillbaka..för cirkus 10 minuter..å kanalen jag skulle se försvann helt..INGA andra kanaler.

Å kl 21 när programmet var slut, då funkar alla kanaler fläckfritt !

J A G  B L I R  M A T T   


Annars har det varit en väldigt lugn dag med värk och huvudvärk. Mest sömn o horisontalt läge på soffan har det blivit. Medans Max har stått nedanför o tittat bedjande på mig..Men Imorrn Max, då hoppas jag att vi kan ta en lång prommis som vanligt. Annars har maten gått bra.. där känns det inga problem alls..bara riktigt peppad och fokuserad till att nå mitt mål nu.

Imorrn kommer lillebror o hälsar på*skoj*


Å askmolnet försvinner*lika skoj det*

frukost: havregrynsgröt+mjölk+osockrad sylt
            1 skiva lingongrova

            1 tsk bregott

            1 ägg
            2 tsk kaviar

Mellis: kaffe m mjölk & choco bar a la vv

Lunch: Yoghurt lätt (duoval)
          osockrad sylt

           1 ägg

           1 skiva knäckebröd
           örtsalt

Mellis: ..................


Middag: vv soppa(recept se tidigare inlägg)

            1 st Frökuse

            Bregott
            4 skivor skinka
            gurkskivor
            örtsalt
 
Kvällsmys;): 2 st vv bar's



   
         
            

 
 
Linda

Linda

22 april 2010 06:58

Murphys f**king lag var det ja.. ;) Klart det ska jävlas om det kan!
Jag har vart med i viktklubb sedan den 1 mars och har gått ner ca 5 ½ kg. Det är jag nöjd med,...gick upp en sväng runt påsk men va fan hur lätt är det med all götta runt om kring!??? :)

Snön vräkte ner här med igår, ligger retsamt kvar på gräsmattan... Men den försvinner nog snart!

Kram L

http://lindamariette.blogspot.com

 
Terese

Terese

22 april 2010 09:39

Verkligen irriterande när det blir så! Men tur iallafall att det fungerande sedan igen.

Kram

http://terese.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards