Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 22 april 2010

Godmorgon, är du vaken nu?

Av bidrottning - 22 april 2010 10:53

  

Jag har då varit vaken en bra stund, sådär sen tio i sju.
Vaknade av att telefonen ringde, usch det är så obehagligt tycker jag.
Far upp, hjärtat i halsgropen och yrslig blir jag med eftersom jag bara rusar upp..haha ja vilken syn .
Men iaf så var det ett utlandsnummer..hmm....jag ville inte svara..det har varit så mystiska telefonsamtal sista dagarna..Häromdagen misstänker jag att det var ett sånt där nr där det tickar på med en massa pengar bara man svarar  
Som tur var svarade jag inte men kollade upp det efteråt.


Ja iaf, när signalerna hade ringt ut imorse så kom jag ju på !! Mamma är på Åland !! Kollade upp mobnr på hitta å det var min mosters mobil, som också är på Åland. Mamma har endel problem med panikångest så jag tänkte om det var nåt nytt kraftigt anfall...så klart bad toughts på en gång ! Thats me !

Jag ringde upp, inget svar..Ringde syrran om de hade ringt dit, icke.. Men nu hade jag ju oroat henne också..

Tillslut ringde nr upp igen ! Min moster.."Ja hej, vad gör du? Var du ute o gick?
Ehh, näe jag sov !
Haha...
Sen fick mamma luren...då handlade det om mammas katt, som tydligen är riktigt sjuk..troligtvis vingelsjukan, så mamma undrade om jag kunde åka till henne o kolla till katten. Javisst !
Min allra minstaste lillebror kommer till mig idag så då ska vi åka dit.
Stackars misseliten   

Hur började din dag?

 
 
Linda

Linda

22 april 2010 12:18

Min dag började tidigt, lille Måns vaknade kl 6.... zzznark jag var inte pigg... sen var det dags att köra grabben till skolan vid 8.
Då hittade jag ännu en mus på trappan!!
4 st från igår har han fångat!

Kram Linda

http://lindamariette.blogspot.com

 
Linda

Linda

22 april 2010 18:35

Mina stora barn är 8 & 6 år ,men Måns är 9 månader å vill han upp så finns inte många alternativ....en stund kan han sitta å lalla i vår säng men sen är det upp som gäller.

kram

http://lindamariette.blogspot.com

 
Terese

Terese

22 april 2010 23:37

Jag håller med, det är verkligen obehagligt när det ringer sådär. Man börjar ju oroa sig direkt! Hur gick det med katten?

Min dag började precis som vanligt på vardagar. Klockan ringde halv 7, upp för att väcka Filippa. Göra frukost till henne och lägga fram kläder för dagen. Vilmer brukar oftast vakna till strax efter 7 när han inte märker att jag ligger i sängen :-) Gör oss i ordning och sedan kvart i 8 följer vi Filippa till skolan.

Är så nöjd när det inte blir något speciellt utöver det vanliga på morgonen utan det flyter på. Får se nu, hur det går. En klasskamrat till Filippa blev magsjuk inatt. Jag och Vilmer var ju i skolan i tisdags, dessutom sitter Filippa bredvid klasskamraten i skolan..usch, vill verkligen inte att vi ska få detta igen!

Godnatt!

Kram

http://terese.wordpress.com

 
Ingen bild

Mija

23 april 2010 10:36

Hej vännen. Får jag skicka en varning. Fotot på den söta hunden som du har publicerat i det här inlägget är privat, jag vet det för jag känner till ägarinnan, hon är yrkesfotograf och jag vet att hon INTE blir glad om hon upptäcker sina privata foton i andras bloggar utan tillstånd.

Ett tips bara. Jag har gått i fällan själv en gång nämnligen, därför jag vet..

KRam på dig. Trevlig helg! Make love ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards