Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Det måste bli ett slut !

Av bidrottning - 23 november 2010 11:57

Ännu ett nytt Tradera-köp har det blivit här..TROTS att vi hämtade hem 2 SOPSÄCKAR fulla med barnkläder från Sandviken sist   

Men det var ju så gulligt, titta bara !

   Det är en body insydd i klänningen.
Men nu är det slut handlat där !! Det enda jag ska göra inne på trader from nu är att sälja !

Förövrigt så har jag handlat hem lussekatter nu, så idag blir det en innemys dag med sprakande kakelugn, en varm lussekatt och lyssna på blåsten som viner utanför *mys*

Hoppas ni har en fin dag !

 
 
Malin

Malin

23 november 2010 15:27

Så gulligt det var :)
Själv har jag aldrig fastnat i det där Tradera träsket men känner många andra som har.
Säljer du mycket där då eller?

Vilken härlig myspys dag du har, det är du värd!
Hoppas lussekatten smakade :)

Många kramar!

http://www.anglavinarochappelskruttar.blogg.se

 
Ellen

Ellen

23 november 2010 20:16

Så sött! Jag köpte massa kläder till Maya ;) Och P sparar allt till den dan jag får barn, så det jag köper till M får jag tillbaka sen! Så då finns det liksom ingen anledning att sluta köpa något sött till henne, hihi.

http://ellisonscrap.blogspot.com

 
Terese

Terese

24 november 2010 22:54

Men vilka söta kläder :-D

Ja Tradera kan man verkligen fastna i. Gör jag i perioder!

Hoppas du mår bra!

Kramar

http://teresedenrara.blogg.se

 
Monica

Monica

25 november 2010 18:06

Fast kan man ha för mycket småbarns-kläder? Som jag minns det från när brorsdottern var liten så fick det bytas ganska ofta. Fast kanske inte när de är nyfödda?

http://katt-drottningen.bloggplatsen.se

 
Therese

Therese

25 november 2010 18:23

Gud så sött!!

http://mamma-till-2.blogspot.com

 
Ingen bild

carolinelensen.bloggplatsen.se

26 november 2010 11:53

Jätte söt ju. Ja tradera har väldigt mycket fina saker och man slinker gärna in där och kikar :) fast att man redan har massor men det är ju så himla kul med nya saker också

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards