Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Date i vardagsrummet....

Av bidrottning - 28 december 2010 23:25

Idag har jag varit trött hela dagen, sov 2,5 timme på eftermiddagen men ändå höll jag mig knappt vaken till 21.

Börjar känna i halsen, huvudet och mådde riktigt illa..så vi får väl se vad det blir utav det.

Men när jag väl la mig kl 21 så gick det inte att sova, ånär jag väl somnade in så vaknade jag utav Johans snarkningar o sen var det stört omöjligt att somna om !!

Får ont i magen  om jag ligger på ett sätt, i ryggen om jag ligger på ett annat och och kramp i höften om jag ligger på sidan för länge. Rygg behöver jag inte ens fundera att kunna ligga på. Dubbelsuck

Så jag gav upp kl 23 och gick o satte mig här, i vardagsrummet..vem kommer inte nertassandes om inte Felicia..mamma, jag kan inte sova.

Hon har trynat till 10-11 på dagarna så det förstår jag de. Så nu sitter vi här som två ugglor och jag funderar återigen vad man gör uppe vid den här tiden??

Det är verkligen meningen att man ska sova, mörkt, tyst och inte ett skit på tv:n


Nu får jag inte äta något heller för kl 08 imorgon ska jag göra glukosbelastning.

Men dricka vatten får jag så det ska jag göra nu, ett stort kallt glas med vatten!

Efter jag druckit den där sörjan imorgon så ska jag även göra ett avnligt besök hos BM med mätning utav mage o hjärtljud, ska bli roligt !! Kul att se hur mkt magen växt nu, så otymplig som jag har börjat känna mig.

Efter det kommer jag få sitta i väntrummet o vänta i 1,5 timme ungefär för att de ska kunna ta ett nytt sockervärde.

Kuljul! Hoppas att de visar ok iaf !


Godnatt på er & jag hoppas innerligt att John Blund kommer hit snart   

 

 
 
Johanna

Johanna

29 december 2010 07:53

Stackare! I know the feeling. Suger att inte kunna sova, man blir galen till slut. Hoppas ni sussar gott nu iallafall. Lycka till idag hos BM och med glukosbelastningen. Kram!

http://minbebis.com/blogg/langtan

 
Terese

Terese

29 december 2010 11:25

Usch det är jobbigt när man inte kan sova pga snarkningar. Sedan när man inte kan ligga hur man vill heller gör ju inte saken bättre.

Hoppas glukosbelastningen och bm-besöket går bra. Uppdatera gärna sedan!

Kram

http://teresedenrara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards