Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 21 december 2010

Dubbel Gäsp!

Av bidrottning - 21 december 2010 07:32

Godmorgon ! Här har vi precis tittat på julkalendern, den är ju så rolig :)
Å snart ska vi skotta fram volvon för att ta oss till skolan för sista gången på ett tag, härligt ! Jullov..så imorrn blir det ingen kalender 07.15 för mig o stumpan inte. Hon längtar såå tills hon får sova ut nu, det har varit en kämpig hösttermin, klass 4a är inte att leka med..mycket nytt som de ska lära sig.

Felicia är verkligen värd jullov nu !

 

Kvällen med Idolerna igår var toppen ! Inte speciellt kallt heller, det enda var att det var riktigt kämpigt att stå med foglossningen. Hade så ont när vi skulle åka hem så visste knappt hur jag skulle ta mig till bilen.

 

Det var Minnah, Jay, Geir & Linnea som kom hit och det var riktigt mkt folk, kul ! Minnah kände sig nog riktigt välkommen hem :)

Å jag glömde som vanligt kameran*gaah* Blir så arg på mig själv !

 

Felicia köade till att få skivor signerade, hon köpte Minnahs och Johan köpte Jay´s till mig ...signerad o allt..hihi.

 

Nej nu är det dags att bege sig ! Hoppas ni får en fin dag alla !

 
 
Terese

Terese

21 december 2010 09:48

Ja hon är verkligen unnad lite vila och sovmorgon nu, det är inte bara att gå i skolan!

Roligt att det var bra igår när ni såg på idolerna...åh Jays skiva, den skulle ju jag också vilja ha! :-D

Hoppas foglossningen känns lite bättre nu, du får försöka vila så mycket det går.

Kram

http://teresedenrara.blogg.se

 
Cornelia

Cornelia

21 december 2010 13:20

Det blir ju även somvmorgon för dig nu då då, behöver ni båda två :)

Kul att titta på idolerna och skoj att ha skivorna :) De är så bra!

Jag önskar dig detsamma, en fin dag!
Hoppas du känner dig bättre med foglossningen idag.
Kramar!

http://anglavingarochappelskruttar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards