Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 18 mars 2010

Ny dag !

Av bidrottning - 18 mars 2010 09:32

Jahapp ! Nu var det då torsdag och dagen har börjat som planerat iaf :)
Körde Felicia till skolan och tog sen en långprommis med Max, gud så tokig han blir när vi möter andra hanhundar!! Det måste jag ta ur honom*skäms*
Det är lite speciellt så när man tar över en vuxen hund, första gången han började morra, skälla, tugga fradga blev jag så förvånad !! Lille Max som annars är såå mysig.


Frukost sen då, när jag kom hem..samma frukost som igår.
Jag tycker den funkar bra, jag gillar havregrynsgröt! Å med rivet äpple o kanel på är det riktigt mumma   

Lika mkt skallebank idag också, men såg att tant röd är här på ett besök och det kan jag få ont i huvudet av..vet inte om min kropp kan säga ifrån också, att den vill ha socker?
Kanske inte såhär tidigt? Bröjade ju igår.


I em har jag planerat att åka o hälsa på min kusin och hennes lilla Tyra. Det var nog ett par veckor sedan jag såg henne nu, å de växer ju så fort i början!


Återkommer   


Frukost: Havregrynsgröt
             rivet äpple
             kanel + mjölk


mellis: lite keso


Lunch: asiatisk kycklinggryta


mellis: Kaffe

          hårdmacka & Keso med några räkor på 


Middag: Fiskgratäng

            vindruvor till Lyxfällan ;)



 
 
Terese

Terese

18 mars 2010 13:36

Åh vad kul att du är tillbaka i bloggvärlden! :-D

Asiatisk kycklinggryta lät intressant, vad är det för något? Hoppas huvudvärken blir bättre snart!

Ha en bra dag!

Kram

http://terese.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards