Miss bidrottning

Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

Körkort från Cornflakespaketet??

Av bidrottning - 19 mars 2010 14:46

  
Här där vi bor så är det faktiskt väldigt dåligt med bra promenadvägar, för iaf jag är så att jag vill gå runt liksom..inte gå och sen vända o gå samma sträcka tillbaka. Det blir tråkigt !
Men vi har många såna vägar här runt oss, gå-vända-gå. Om jag då inte tar bilen en bit bort..men det är skönt att bara gå ut utanför dörren.

Men så finns det en väg, som går längs stora vägen, landsvägen.
Å jag gillar inte att gå längs landsvägen, gillar mer grusvägar.
Men men, bara att gilla läget så jag och Max tog den där rundan idag, som visade sig vara 6,5 km. Så jag känner mig nöjd nu.. MEN. Vilka IDIOTER rent ut sagt det finns till bilförare, fick hela bunten sina körkort i cornflakes paketen eller??

Jag går längs sidan på 70-vägen, så långt ut jag kan..90% av alla bilar kör inte ens ut en bit när de ska passera mig utan jag känner nästan hur de slickar jackan !
Å så kör de MINST 90-100km/h..ÄVEN där det blir 40 !!

Nää jag blev så irriterad tillslut så till alla som slickade sidan på mig eller körde på TOK för fort gav jag fingret !! Ja jag pekade finger !Omoget? Ja det kan tyckas men usch så arg jag blev.

Kommer dröja ett tag innan jag går den vägen igen, ska aldrig mer klaga på gå-vända-gå på grusvägar nå mera :)


Återkommer..  

 
 
Ingen bild

Mia

19 mars 2010 18:59

Du vet vid Stadium....(Valbo)...där e det ju enkelriktat mot Siba/elgiganten...där har jag hyttat näve o pekat finger många ggr ;-)

 
Ellen

Ellen

19 mars 2010 20:38

Haha kan verkligen se framför mig hur du pekar finger ;) hihi! Tror också en del (läs många) har fått sina körkort med flingpaketen, nu när jag inte har bil och är tvungen att gå/cykla märker man så mycket tydligare hur många idioter det finns ute i trafiken. Hoppas det gick bra idag! kram

http://ellisonscrap.blogspot.com

 
Marie Hj.

Marie Hj.

19 mars 2010 22:04

Åh vad kul att du är tillbaka =)
Jag har saknat dig så mycket!!!
En stor kram från mig

http://www.batgirlsblogg.blogspot.com

 
Terese

Terese

21 mars 2010 12:26

Ja det finns verkligen idioter. Det är sådana som gör att det bli olyckor!

Mysigt att bo som ni gör i alla fall!

Kramar

http://terese.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bidrottning - 27 oktober 2011 17:59

http://vimsmaja.blogg.se    

Av bidrottning - 25 oktober 2011 09:44


Snart flyttar jag! Håll utkik efter den nya adressen .     ...

Av bidrottning - 24 oktober 2011 08:32


Nu behöver jag verkligen hjälp här inne. De har breddat  headern och jag behöver göra en ny design! Men kan jag det? NEJ! I need some help!! Please! Vill göra om den helt på en gång.   Någon som är duktig på att designa bloggar?   ...

Av bidrottning - 21 oktober 2011 18:20

Johan Alander..det var inte så länge sedan som jag fick upp ögonen för honom. Han var med på Efter 10 med Malou..vilken historia han berättade. Ingen lätt uppväxt där inte...Han har skirivit en bok också, om sin uppväxt, den är ett måste för mig att ...

Av bidrottning - 18 oktober 2011 11:35

Jag vill bara tipsa om en grejGroupon! En sajt där man kan få upp till 70% rabatt på allt mellan himmel o jord..från husgeråd till upplevelser.Som häromdagen tex..då fick jag ett erbjudande om en klippning,färgning/slingning & hårspa(huvudmassage mm)...

Ovido - Quiz & Flashcards