Miss bidrottning

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av bidrottning - 14 augusti 2010 18:51

Idag har jag känt mig riktigt ensam o lite ledsen..Kl 8 imorse kom pappa och hämtade Felicia, de skulle åka in till Stockholm och handla kläder för presentkortet hon fick av han i present.
Sen hade han varit så gullig och tagit med henne till Grönan också:) så hon har fått haft roligt idag och det är jag glad för <3

Johan åkte till Norrtälje mitt idan för att lägga om lånen, de har ju rekomenderat att binda endel nu så det gjorde han. Sen var han upp till syster min...handlade lite..å så tog han med sig Felicia hem igen när de kom tillbaka till Norrtälje.

Å här hemma har jag legat, varmt som tusan !!! tryckande värme, så det känns svårt att andas . Pratade med mamma, hon hade badat, 21 grader..och ikväll ska hon på fest. Syster ska till min ena bror o hans sambo på middag...

Fy vad jag känner mig otacksam nu, för bebis lever <3 men jag vill inte ligga såhär :( Mår psykiskt dåligt utav det, blir på pissigt humör och gråter för minsta lilla. Hamnade framför ett förlossningsprogram här med idag..å då kom det som en Tsunamiflod från mig..hehe..

Nej, jag hoppas innerligt att det ser bättre ut på fredag !


Idag har jag känt mig väldigt uppsvälld i magen, liksom i övre trakten av magen.

Älskling håller på med middagen, kokt potatis, lax och romsås. Det ska bli gott ! Å så glass ikväll :) Mumma:)

Imorrn är vi i vecka 9+0 :) det går framåt iaf.
Lilla lilla grodan <3 förlåt att jag klagar så, jag vill ju såklart inget hellre än att du ska finnas i min mage och jag gör gärna det här för våran skull. Men lite less får jag bli, hoppas du förlåter mig <3

  

Ovido - Quiz & Flashcards