Miss bidrottning

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av bidrottning - 26 augusti 2010 19:05

Felicia ska med Johan till Sandviken imorrn till söndag=måste packas kläder
Felicia ska med mormor, moster, morbröder o kusin till Åland på måndag till onsdag=måste packas kläder.
Å så sitter då ett kontrollfreak till mamma här  i soffan och ska ha stört koll på vad hon packar ner !
Men jag kan ju för sjutton inte ha koll!! Mår illa av att prata mycket!
Mår illa av att bli stressad !

Taskigt läge !

Av bidrottning - 26 augusti 2010 15:29

Inte kan det väl vara bebisen sprattlande jag har börjat känna?

Sista dagarna har jag känt nåt i magen, tänker jag tillbaka till Felicias graviditet så känns det så. Men samtidigt kan det ju lika väl vara tarmarna som "leker".
Jag har iaf inte känt detta tidigare, utan sista två dagarna kanske..men samtidigt är jag bara i slutet av v 11. Visst de säger att man kan känna rörelserna tidigare när man är omföderska..men tror ni?? Nääee..
Inte det va?

Ovido - Quiz & Flashcards