Miss bidrottning

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av bidrottning - 21 augusti 2010 20:23

.....som går i maggen just nu :)
Vrålhungrig, älskling gjorde tacos, mest för min skulle. Det är en rätt som han har ledsnat på. Efter ½ börjar jag känna mig mätt, efter 1 var jag mätt. Men det var så jäkla gott så kunde inte sluta, tryckte i mig 1 till...men efter 2 st tacos i hårt skal så gick det inte mer.
Kan ju säga att jag brukar äta 5-6 skal kanske :)

Så det blir många men små mål just nu....Ska nog ta mig ett äpple nu !

Tjing !

Ps. Låg med öronproppar inatt, hörde inte mössen, det man inte hör lider man inte utav :) Så jag soov som en prinsessa ! Inga konstiga drömmar heller *sweet*

Av bidrottning - 21 augusti 2010 11:41

....på SALTLAKRITS! Speciellt de där små döskallarna ni vet, som finns bland smågodiset. Små hårda och så mycket smak av saltlakrits :)

För övrigt så sov jag jädrans bra inatt, det var riktigt skönt o behövligt !
Har sista veckorna vaknat helt förvirrad, inte vetat vart jag befunnit mig..varför det är mörkt och hur man tänder lampan???


Men inatt bara sooooooov jag :) sweet


  

Ovido - Quiz & Flashcards