Miss bidrottning

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av bidrottning - 8 augusti 2010 18:29

Imorgon börjar Johan att jobba och om en vecka börjar Felicia i skolan. Jag känner mig så peppad att börja äta nyttigt och röra på mig igen, vilket då är promenader för min del eftersom fibron sätter stopp för mycket annat. Men vem vet? Går jag bara ner 10 kilo eller nåt så kanske den tacksamt tar emot annan träning. Minns för 2 år sedan, då jag gick ner runt 25 kilo..när jag var ute o promenerade i spåret..så helt plötlisgt kände jag för att springa..hade väl inte hänt sen gymnasiet ! Å jag sprang lite lätt..:) vilken känsla det var !! Lycka !! Dit vill jag komma tillbaka till ! Å det ska jag göra.
Så snälla illamående, ge med dig nu så jag kan börja med mina promenader igen ! Havregrynsgröt till frulle mm.
  

Ovido - Quiz & Flashcards