Miss bidrottning

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av bidrottning - 10 augusti 2010 12:44

Nu min kära Terese Hayd    måste du lyssna och titta på bilden riktigt riktigt noga. (Du är ju min personlige rådgivare i allt från graviditeter till akassa och jobbsökande ;) & kommer alltid med kloka ord.)
Jag tog ett gravtest idag, 5 dagar efter missfallet och det ett plus som var starkare än starkast!! Fast det kanske inte borde ha hunnit blivit svagare ännu? Men jag tog ett nytt i och med mitt grönjävliga illamående, som iofs är mkt bättre idag. Då jag kan gå upprätt utan postafen! :)
Inatt vaknade jag utav pirrningar osv över äggstockarna.

Ja herre min ge vad skönt det ska bli med ett ultraljud imorrn !
Här kommer bilden från dagens gravtest! Syns kanske inte riktigt på bilden hur starkt o tydligt det är, men det var minst lika starkt som kontrollsträcket.
  

Ovido - Quiz & Flashcards