Miss bidrottning

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av bidrottning - 18 augusti 2010 16:39

....

dessa underbara hormoner som rör om i min kropp just nu.
Sitter just nu o gråter till Biggest Loser..en som behöver åka hem.



Av bidrottning - 18 augusti 2010 11:45

...igår eftermiddag/kväll.
Jag blev så döless på att ligga här hemma, var skönt att komma ut dit :)
Det första hon sa var;Men! Så smal du har blivit !
Ha! Jaha....) Jo -2 kilo visar vågen men jag kanske har gått ner mer runt om, i mått..vem vet. Glad blev jag iaf :)

Vi fick middag där, grillat, kokt potatis och hennes egengjorda Gudomliga sås. Ja den heter så:) och är verkligen gudomlig!

Till efterätt fick vi bärpaj med vanlijsås..behöver inte säga att det var otroligt skönt att komma ut till mammsen för en stund va? Känna sig lite liten igen och känna sig trygg hos henne.

Tyvärr så började jag blöda där och håller på lite fortfarande, men bara lite.
Mycket gammalt blod i början, så man kan ju hoppas att det var den gamla blödningen som fanns i livmodern som kom ut. Och att det inte blivit någon ny!
Men jag har hört nu, att har man problem med moderkakan så ska man ta det otroligt försiktigt..fast det tyckte jag att jag gjorde igår.

Ja ja, inget ont har jag iaf så tyckte inte det var nödvändigt att åka in till Danderyd, avvaktar tills fredag då vi har tid för UL.


Idag står regnet som spön i backen, inte jobbigt att ligga i soffan idag inte :)

Adios Amigos!

Ovido - Quiz & Flashcards