Miss bidrottning

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av bidrottning - 27 augusti 2010 14:32

Sitter här hemma helt alena nu, J & F har åkt till Sandviken för en stund sen och jag känner mig så ensam :( Haha, gillar inte att vara ensam jag..mamma kommer o hämtar mig runt 16 tiden..det ska bli mysigt att tillbringa en helg ute hos henne.

Vi har lite surprices för henne på söndag också i och med att hon fyller 60 på tisdag   min älskade mamma börjar bli så gammal.

I alla fall, när jag satt här i min ensamhet så kom jag på att jag ska visa er vad jag fick för ide idag ! Eller jag såg på ett antik program, då hade de gjort såhär hemma hos sig.
Eftersom både jag & Johan gillar gammalt stuk, lite antikt & shabby Chick:) så gillade vi bägge iden !

Här kommer några bilder;
        
Det är en gammal sockerlåda som jag laserat i vitt.
Tidigare stod den på golvet med en stor blomma i, men nu har den blomman fått en annan plats så då stod den här lådan tom.
Perfekt att ha DVD skivor i ! :)

Nu vill jag önska alla mina fina vänner en riktigt trevlig Helg !

Ta hand om varandra och njut.

Ovido - Quiz & Flashcards