Miss bidrottning

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av bidrottning - 30 augusti 2010 16:37

En liten uppdatering kanske :)
Vet ju att iaf Malin sitter och väntar på det ;P


I fredags efter skolan åkte Johan och Felicia upp till Sandviken.
På eftermiddagen kom mamma och hämtade mig, för jag skulle tillbringa min helg ute hos henne.
Även fast jag inte bor i en stor stad själv, utan verkligen på landet så får jag alltid ett annat lugn då jag kommer ut på Singö.
Kan inte riktigt förklara, men stressen och oron jag kan ha inom mig rinner liksom av. Riktigt skönt iaf !

På kvällen så åt vi tacos, det var ju lika gott som vanligt.
From fredags kan man säga så har mitt illamående minskat rejält !
Visst känner jag av det lite varje dag fortfarande men inte  alls på samma vis :)

Livet har kommit tillbaka till mig igen :)

Sen under lördagen så var det toppen fint väder där ute, så jag låg i hennes solsäng mestadelen utav dagen ... ja det var riktig sommarvärme!
Jag tänkte på en sak då, hur mkt lättare det känns att ta sig ut när man har en altan! Att bara sitta, ta en fika, sola....
Jag är verkligen en altanmänniska så det hoppas jag verkligen att vi kan fixa en till våren/sommaren..om så bara ett altandäck och en altandörr innefrån.

kvällen då vi satt och käkade kom moster, morbror och kusiner och sjöng för mamma och gav henne en liten present. (Hon fyller 60 imorgon, 31a augusti)

Så satt vi där ett tag, de drack lite vin och vi pratade.


På söndagen hade vi syskon bestämt att överraska mamma med att dom kom ut och vi gav henne presenten från oss också hade vi fixat tårta, så hon behövde inte tänka på nåt!
Detta gjorde vi mest för att Jag och Johan inte kunde följa med till Åland idag:(

det var så roligt under dagen, för hon hade ju ingen aning alls ! Hon ringde till Viktor å bestämde tid vart de skulle ses idag..pratade med syrran om vart de skulle träffas igårkväll för att handla mat osv till Ålandsvistelsen.
Hihi, jag o lillebror hade svårt att hålla oss, vi som var med henne :)

När väl alla kom ut mitt på dagen så blev hon rejält överraskad, det tog ovanligt lång tid innan tårarna kom på henne :)
Så då åt vi tårtan och hon fick sin present av oss, en LCD-tv 32"
Min kära mor är sån som tycker att hon behöver inget, inte ska Ni betala..
Men sen att hon ger massor och betalar hit o dit verkar inte gillas .

Så att få denna tv var ju verkligen helt otroligt för henne men någor hon var värd, flera gånger om !!!!

Sen på kvällen så åkte Johan och jag hem, Felicia sov kvar där eftersom de åkte tidigt till Åland imorse.

Så nu blir de där till onsdag, och jag är fortfarande ledsen över att jag inte kan följa med.

Men men..jag känner av lilla Grodan mer och mer :) det är mysigt !

En liten update iallafall! :)

Ovido - Quiz & Flashcards